Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Har en treåring midt i trass-/selvstendighetsalder og en liten på under året. Når blir det mindre slitsomt å ha barn, da, damer? 😅 Anonymous poster hash: b3d69...2ac
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Det blir mer søvn og færre krangler ganske snart, men når de begynner på skolen blir det gjerne mye mer hektisk med venner, lekser, aktiviteter og møter. Da blir det mindre egentlig. Anonymous poster hash: d0104...e82
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Det blir ikke mindre slitsomt, men det blir slitsomt på en annen måte Hilsen mamma til en 15-åring.... Anonymous poster hash: 32aed...b74
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Det blir litt og litt mindre slitsomt. Dvs, det bir annerledes. For meg var det å få alle barna på skolen rene himmelen! Nå føler jeg at jeg er der jeg vi være i livet. Selv om det er mye å følge opp med fire barn i skolealder, så kan det ikke en gang sammenliknes med den slitenheten jeg følte da barna var små. Nå kan jeg nemlig ta pauser når jeg trenger det, det kan man ikke på samme måte med småbarn. Selv om store barn (og mange barn) krever mye de også på sin måte, er de også mye ute med venner, er litt på skjerm, leker selvstendig/henger med venner osv, noe som gir oss foreldre egentid. I tillegg kan man gå fra dem om man trenger det eller vil det, f.eks. for å handle litt eller gå en liten kveldstur. Med småbarn må jo en enten bli igjen med barna eller man må ha dem med, det trenger man ikke med eldre barn. Men ikke ofrtvil over at skolealder er langt unna, det blir jo litt og litt enklere hele tiden da Anonymous poster hash: fccd5...3b2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Har en på skolen og to i barnehagen. Skolebarn er en drøm i forhold til småbarn! Jeg synes det er sutring, trass, at de er fysisk klistret til meg + nattevåk som er slitsomt. Lekser, venner, fritidsaktiviteter er ingenting i forhold! Ikke la deg skremme av dem som sier det er like slitsomt. Jeg vil si det blir ganske overkommelig når minste har bikket tre år. Anonymous poster hash: 4b473...e22
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Jeg har 2 på skolen og én i barnehagen. Og ha barn i bhhalder er en drøm! Neida, det blir bedre. Eller. Det blir, som mange sier, anderledes... Anonymous poster hash: a5450...ca7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå