Gå til innhold

Trur dere det kommer til å bli krig her i Norge?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bekymrer meg da egentlig mest for Russland..

Anonymous poster hash: 4ba0e...119

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Nei? Hvilke konkrete konflikter sikter du til, da?

Skrevet

Før eller senere, ja. Vi har hatt en unaturlig lang periode med fred nå. Forhåpentlig vis finner noen på en bedre måte å krige på enn å ta livet av hverandre før det skjer.

Anonymous poster hash: ae313...e55

Skrevet

Nei? Hvilke konkrete konflikter sikter du til, da?

Det er siste par ukene satt opp flere baser på norsk jord.(noe som ikke er lov med mindre Norge er under en reell trussel). Siste uken er det fortalt i nyhetene at det nå er godkjent at Norge får ha forsvarsbaser med sine allierte.

Utenriksministeren i Russland så jeg i dag på nyhetene sa at Norge tidligere ikke har vært ett av deres mål, men at vi nå i større grad er det. Han sa og at hvis så å så kom Norges befolkning til å måtte lide..

Hi

Skrevet

Det er siste par ukene satt opp flere baser på norsk jord.(noe som ikke er lov med mindre Norge er under en reell trussel). Siste uken er det fortalt i nyhetene at det nå er godkjent at Norge får ha forsvarsbaser med sine allierte.

Utenriksministeren i Russland så jeg i dag på nyhetene sa at Norge tidligere ikke har vært ett av deres mål, men at vi nå i større grad er det. Han sa og at hvis så å så kom Norges befolkning til å måtte lide..

Hi

Ehhhh - hva? Ikke noe av dette gir mening.

Skrevet

Herregud, noen her har for mye fritid...

Anonymous poster hash: f15dc...caa

Skrevet

Årene til neste presidentvalg kan ikke gå fort nok😡 Gruer meg til stadig trasige oppslag om va trump kan finne på.

Anonymous poster hash: d2b13...50f

Gjest Antarctica
Skrevet

Før eller senere, ja. Vi har hatt en unaturlig lang periode med fred nå. Forhåpentlig vis finner noen på en bedre måte å krige på enn å ta livet av hverandre før det skjer.

Anonymous poster hash: ae313...e55

Stein, saks, papir er mitt forslag.
Skrevet

Ehhhh - hva? Ikke noe av dette gir mening.[/

Hva med å se nyhetene!!! Er snakk om det akkurat nå og

Skrevet

Herregud, noen her har for mye fritid...

Se nyhetene nå!! Å slutt å vær naiv!

Skrevet

Nyhetene nå? Det er om tsunamien...?

Anonymous poster hash: c1311...696

Skrevet

I utgangspunktet ønsker man ikke død og fordervelse over andre mennesker, men jeg har ei liste over noen som jeg godt kunne tenkt meg hadde blitt rammet av noe som setter dem ute av stand til å inneha visse roller.

Skrevet

Jeg er ikke den som skriker høyest om krig, og har lenge argumentert for at verden er på sitt fredligste, MEN jeg må si at artikler som denne og mange lignende denne etter valget skremmer meg: http://www.dn.no/dagensavis/2016/11/09/2129/Presidentvalget-i-USA-2016/trump-kan-true-nato

Anonymous poster hash: 903bd...7a7

Er derfor jeg sier det er Russland som bekymrer meg.. USA er ikke ute etter Norge...det er Russland.. hvis Donald driter i NATO, har vi ingen som kan beskytte oss lenger, å da er det fritt frem for Russland..

I dag på nyhetene så jeg at Norge nå velger å gi Forsvaret her mer penger....kan tenkes hvorfor

Hi

Skrevet

Hva vil Russland med Norge? Antar sjølinja vår. Hvorfor kan vi ikke bare få være i fred😔

Skrevet

Forsvaret får endelig penger til å ruste opp.

Vi trenger Nato og Donald er truende til å ødelegge det...

Vi må få vårt forsvar opp på topp så vi kan forsvare oss mot Putin.

Anonymous poster hash: 71a1c...2fd

Skrevet

Hva vil Russland med Norge? Antar sjølinja vår. Hvorfor kan vi ikke bare få være i fred😔

Vi grenser til Russland...har kystlinje...er fullspekket i olje og ressurser..

hi

Skrevet

Forsvaret får endelig penger til å ruste opp.

Vi trenger Nato og Donald er truende til å ødelegge det...

Vi må få vårt forsvar opp på topp så vi kan forsvare oss mot Putin.

Anonymous poster hash: 71a1c...2fd [/

Er det jeg og tenker... men tipper det er litt sent å skal begynne å ruste opp dagen før NATO er borte(setter på spissen her....)

Alt vi har av forsvar er lagt ned....itillegg ubåt fjellet i nord ble lagt ned....det ble vist forøvrig etter hva jeg har hørt(vet ikke om akkurat dette er sant), men har hørt at russerne fikk tilgang på dette fjellet, har vært inni det og ønsket å kjøpe det....lå ute på Finn.no, så Alle vet hva som var der nå og hvordan det så ut...

Dumme naive Norge.....nå førsta skjønner de at vi kanskje står rimelig dårlig stilt og at trussel mot oss er nært, så Nå skal de gi litt ekstra penger til Forsvaret vi faktisk _ikke_ har......

Hi

Skrevet

Ja, det tror jeg. Og kanskje til og med i min tid.

Jeg tror det vil bli borgerkrig.

Anonymous poster hash: c9019...8c3

Skrevet

Se nyhetene nå!! Å slutt å vær naiv!

Beklager, men hersketeknikker funker dårlig på meg. Hva er vitsen med all denne svartmalingen?

Skrevet

Ja det tror jeg. Uavhengig av Trump. Jeg tror ikke regjeringen vår sier dette høyt før de er sikrere, men det er msnge tegn til at en krig kan være forut

Anonymous poster hash: d3f03...635
Skrevet

Hvordan kan du si det?

Skrevet

Hvor smart vil det være av trump å slutte å støtte NATO? Tror dere Europa vil prioritere å handle av USA eller andre land og verdensdeler da? Og tror dere ikke USA og trump vet dette? Nei, jeg er ikke spesielt bekymret for at USA slutter å støtte NATO. Det var bare, i likhet med mye av det andre Donald liret av seg, valgflesk.

Anonymous poster hash: c1311...696

Skrevet

Ehhhh - hva? Ikke noe av dette gir mening.

Mulig det ikke gir mening,men det har stått om det på flere nyhetssteder opp til flere ganger...

Anonymous poster hash: 07b4f...526

Skrevet (endret)

Mulig det ikke gir mening,men det har stått om det på flere nyhetssteder opp til flere ganger...

Anonymous poster hash: 07b4f...526

Neppe i den formen der. "Det er siste par ukene satt opp flere baser på norsk jord.(noe som ikke er lov med mindre Norge er under en reell trussel)." - Hva mener du?

Endret av sug lut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...