Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Nå vet jeg at ikke alle her inne liker dyr i det hele tatt, men om du MÅTTE velge og ikke skal tenke på allergier, hva du kan ha osv, er du da: 1. Kattemenneske 2. Hundemenneske Og så til den eventuelle sammenhengen: Er du av den typen som synes babytiden/småbarnstiden er/var veldig slitsom (du har inntrykk av at "alle" rundt deg koser seg sånn med denne tiden, mens du ikke helt er der) og gleder/gledet deg til barnet blir/ble eldre? 1. Ja 2. Nei Jeg innbilder meg nemlig at de som definerer seg som kattemennesker i større grad synes småbarnstiden er slitsom, mens de som definerer seg som hundemennesker er de som mer koser seg med småbarnstiden. Nå lurer jeg bare på om det stemmer. Helt for moro skyld så klart, det blir jo ikke noen vitenskap av dette HI Anonymous poster hash: 6b290...4ac
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Nå vet jeg at ikke alle her inne liker dyr i det hele tatt, men om du MÅTTE velge og ikke skal tenke på allergier, hva du kan ha osv, er du da: 1. Kattemenneske 2. Hundemenneske Og så til den eventuelle sammenhengen: Er du av den typen som synes babytiden/småbarnstiden er/var veldig slitsom (du har inntrykk av at "alle" rundt deg koser seg sånn med denne tiden, mens du ikke helt er der) og gleder/gledet deg til barnet blir/ble eldre? 1. Ja 2. Nei Jeg innbilder meg nemlig at de som definerer seg som kattemennesker i større grad synes småbarnstiden er slitsom, mens de som definerer seg som hundemennesker er de som mer koser seg med småbarnstiden. Nå lurer jeg bare på om det stemmer. Helt for moro skyld så klart, det blir jo ikke noen vitenskap av dette HI Anonymous poster hash: 6b290...4ac Hundemenneske og HATET småbarnstiden. Anonymous poster hash: 9aacf...152
*Miss Marple* Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Hundemenneske og elsker småbarnstiden.
Gjest Antarctica Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Hundemenneske og elsket småbarnstiden.
Kira Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Hundemenneske og HATET småbarnstiden. Anonymous poster hash: 9aacf...152 Me too
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Nå vet jeg at ikke alle her inne liker dyr i det hele tatt, men om du MÅTTE velge og ikke skal tenke på allergier, hva du kan ha osv, er du da: 1. Kattemenneske 2. Hundemenneske Og så til den eventuelle sammenhengen: Er du av den typen som synes babytiden/småbarnstiden er/var veldig slitsom (du har inntrykk av at "alle" rundt deg koser seg sånn med denne tiden, mens du ikke helt er der) og gleder/gledet deg til barnet blir/ble eldre? 1. Ja 2. Nei Jeg innbilder meg nemlig at de som definerer seg som kattemennesker i større grad synes småbarnstiden er slitsom, mens de som definerer seg som hundemennesker er de som mer koser seg med småbarnstiden. Nå lurer jeg bare på om det stemmer. Helt for moro skyld så klart, det blir jo ikke noen vitenskap av dette HI Anonymous poster hash: 6b290...4ac Har både hund og katt. Klarer ikke velge bare ett av de dyrene! Og synes småbarnstiden var koselig, men slitsom. Er ferdig nå og godt er det. Anonymous poster hash: de1ee...dfc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 Hundemenneske,hatet småbarnsperioden. Anonymous poster hash: d01b1...1e1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #8 Skrevet 13. november 2016 Kattemenneske og elsket småbarnstiden! Anonymous poster hash: 0545b...1c5
Mamma_til_2 Skrevet 13. november 2016 #9 Skrevet 13. november 2016 Katt og elsker småbarnstiden og storbarnstiden 😊
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #10 Skrevet 13. november 2016 Kattemenneske og hatet småbarnstiden. Anonymous poster hash: fe5b9...923
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #11 Skrevet 13. november 2016 Kattemenneske. Småbarnstiden var ikke min favoritt Anonymous poster hash: 2e110...a0c
Englenemine Skrevet 13. november 2016 #12 Skrevet 13. november 2016 Kattemenneske og elsker småbarnstiden , og størrebarn tiden 😉
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #14 Skrevet 13. november 2016 Katt, elsker å være hjemme i permisjon med min baby på 8 uker, Så har ikke vært mamma så veldig lenge da. Anonymous poster hash: 67c10...ff1
Blomstogbier Skrevet 13. november 2016 #15 Skrevet 13. november 2016 Nå vet jeg at ikke alle her inne liker dyr i det hele tatt, men om du MÅTTE velge og ikke skal tenke på allergier, hva du kan ha osv, er du da: 1. Kattemenneske 2. Hundemenneske Og så til den eventuelle sammenhengen: Er du av den typen som synes babytiden/småbarnstiden er/var veldig slitsom (du har inntrykk av at "alle" rundt deg koser seg sånn med denne tiden, mens du ikke helt er der) og gleder/gledet deg til barnet blir/ble eldre? 1. Ja 2. Nei Jeg innbilder meg nemlig at de som definerer seg som kattemennesker i større grad synes småbarnstiden er slitsom, mens de som definerer seg som hundemennesker er de som mer koser seg med småbarnstiden. Nå lurer jeg bare på om det stemmer. Helt for moro skyld så klart, det blir jo ikke noen vitenskap av dette HI Anonymous poster hash: 6b290...4ac Jeg kan ikke svare, for jeg er delt. Jeg har hatt hunder og katter, og er både hunde- og kattemenneske siden det er to forskjellige dyr som gir det forskjellige ting. Jeg savnet katt da jeg bare hadde hund, og omvendt. Jeg synes småbarnsperioden er dritslitsom når man har baby som ikke sover. Sover babyen er alt gull...
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #16 Skrevet 13. november 2016 Kattemenneske. Synes småbarnstiden er slitsom, men vi koser oss mye også Anonymous poster hash: 190d4...675
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #17 Skrevet 13. november 2016 Hundemenneske og liker småbarnsperioden Anonymous poster hash: ba723...8b4
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #18 Skrevet 13. november 2016 Kattemenneske og klarer ikke vente med at barna skal bli store nok til å klare seg selv mer, er (helt) alene med dem da så det kan jo være en faktor.. ble alene da minste var 5 mnd og eldste hadde akkurat bikket 2 år.. Anonymous poster hash: f155c...f1c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #19 Skrevet 13. november 2016 Hundemenneske. Hatet småbarnstiden. Anonymous poster hash: eeb46...0b3
Gjest Skrekkøgla Skrevet 13. november 2016 #20 Skrevet 13. november 2016 Kattemenneske og elsket småbarnstiden! Anonymous poster hash: 0545b...1c5 Samma her! 😻
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #21 Skrevet 13. november 2016 Hundemenneske og hater småbarnstiden Anonymous poster hash: eff40...4cd
Yellow Brick Road Skrevet 13. november 2016 #22 Skrevet 13. november 2016 Hundemenneske (om jeg måtte velge), hater ikke småbarnstiden, men synes den er kjedelig.
❤lille stjerne❤ Skrevet 13. november 2016 #23 Skrevet 13. november 2016 Ikke spesielt glad i verken hunder eller katter, elsket småbarnstiden.
Iiiiik Skrevet 13. november 2016 #24 Skrevet 13. november 2016 Kattemenneske og elsker småbarnstiden , og størrebarn tiden 😉 Jeg også
Snøfnugget Skrevet 13. november 2016 #25 Skrevet 13. november 2016 Hundemenneske som elsker småbarnstiden 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå