Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Nå lengter jeg bare tilbake til mitt single liv. Småbarnslivet var mye tøffere enn forventet gitt. 🙄🔫 Anonymous poster hash: 31710...b48
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Enig!! Anonymous poster hash: 420a6...d6e
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Er singel med små, savner noen å dele gleden ved barna og dele tanker og plikter, følelser og kjærlighet.. Anonymous poster hash: 6f6c3...cfb
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Det positive er at småbarnstiden er veldig kort, og det er langt mindre slitsomt når barna er lit større Anonymous poster hash: ef9d1...ab2
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Det positive er at småbarnstiden er veldig kort, og det er langt mindre slitsomt når barna er lit større Anonymous poster hash: ef9d1...ab2 Mindre slitsomt, ja, men mye mer hektisk! Anonymous poster hash: 1c70c...32f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Husker hvor sliten jeg var da jeg fikk de første to barna. Kunne sove natt etter natt i et klesskap om det var lydtett og mannen passa barna. Søvnunderskuddet og det å alltid måtte være der for de små når man har kunnet leve i en selvopptatt boble var et stort sjokk for meg. Tenk å kunne nyte en kopp te og ei skive uten å måtte mate, tørke og rydde etter de små. I tillegg hadde førstemann svært kraftig kolikk, så jeg telte timer og dager til jeg skulle komme meg i live til månedene det hadde gått over. Men - nå sitter jeg her med tenåringsgutt, og to på barneskolen. Stakk hodet inn på rommet til tenåringen. Der lukta det pyton og han svarer surt når jeg spør om har lyst på litt mat. Han er så gretten og fæl. De to andre klarer seg veldig mye selv, men det er et slit å følge med på alle aktiviteter som de går på og leksene som skal sjekkes og følges opp. Nå gleder jeg meg til de er 20..., men da er jeg jo kjempegammel. Lurer på hvordan det vil bli.... sikkert noe galt da også :) Anonymous poster hash: 34236...2f4
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 Husker hvor sliten jeg var da jeg fikk de første to barna. Kunne sove natt etter natt i et klesskap om det var lydtett og mannen passa barna. Søvnunderskuddet og det å alltid måtte være der for de små når man har kunnet leve i en selvopptatt boble var et stort sjokk for meg. Tenk å kunne nyte en kopp te og ei skive uten å måtte mate, tørke og rydde etter de små. I tillegg hadde førstemann svært kraftig kolikk, så jeg telte timer og dager til jeg skulle komme meg i live til månedene det hadde gått over. Men - nå sitter jeg her med tenåringsgutt, og to på barneskolen. Stakk hodet inn på rommet til tenåringen. Der lukta det pyton og han svarer surt når jeg spør om har lyst på litt mat. Han er så gretten og fæl. De to andre klarer seg veldig mye selv, men det er et slit å følge med på alle aktiviteter som de går på og leksene som skal sjekkes og følges opp. Nå gleder jeg meg til de er 20..., men da er jeg jo kjempegammel. Lurer på hvordan det vil bli.... sikkert noe galt da også :) Anonymous poster hash: 34236...2f4 Huff, så deprimerende lesing! Anonymous poster hash: b56c8...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå