Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Jeg kjenner så mange som er det. Og det gjør at jeg tenker at jeg bare vil sette i gang med barn selv om jeg ikke er klar mentalt. Hva tenker dere? Er frykt en dårlig grunn for å sette i gang? :/ Anonymous poster hash: fc2db...c4a
Twintipp og himmelblå Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Ta deg heller en sjekk hos en gynekolog. Der kan du få indikasjon på om det er noe galt med deg. Jeg kjenner kun ett par som er ufrivillig barnløs, de aller aller fleste får til å få barn.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Jeg var ikke klar når jeg fikk barnet i armene. Kjenner ingen som har vært det. Folk kan tro at de er klare, men de innser når de får barnet, at det å få sitt første barn ikke er noe man kan være klar for. Enkelte ting kan man bare ikke forestille seg, og dermed ikke forberede seg på. Hvis du har lyst på barn, og ingen tungtveiende grunner til å vente, så kjør på. Klar blir du når barnet kommer. 😊 Anonymous poster hash: a85a3...c86
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Ville gått til en sjekk å heller ventet hvis alt ser bra ut Anonymous poster hash: 17645...222
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Hvor gammel er du? Anonymous poster hash: a25d0...7b3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Jeg er 29. HI Anonymous poster hash: fc2db...c4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå