Gå til innhold

Sluttet med cola zero og har gått ned 7 kg!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I to år har jeg slitt med å gå ned de ekstra 8 kiloene. Jeg prøvde alt, men vekta rikket seg ikke. Jeg innfant meg med min vekt og dreit i alt. Så begybte jeg å drikke kaffe hver morgen og cola suget forsvant. Uten at jeg tenkte over det sluttet jeg med cola zero, noe jeg drakk hver dag før! Nå, 3 mnd senere viser vekta -7 kg. Fantastisk!!! De sier det ikke er kalorier i lett brus, men den påvirker tydeligvis blodsukkeret og vekta likevel. Det er jaffal verdt et forsøk for andre også! Aldri mer lettbrus! Nå koser jeg meg med et glass vanlig cola i helgen heller.

Anonymous poster hash: d1096...d2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, den påvirker vekta indirekte. Gratulerer som har klart å slutte! 😊

Anonymous poster hash: 0b9bd...4e6

Skrevet

Så bra du sluttet, Hi :)

Som nr. to sier, disse lettbrusene påvirker vekten indirekte - men virkningen blir jo veldig direkte på kroppen likevel.

Anonymous poster hash: 3d8d6...f3b
Skrevet

Jeg drikker cola zero hver dag. Veier 55 kg og er 169 lang. Ser ikke sammenhengen...

Anonymous poster hash: 971a0...a1d

Skrevet

Jeg drikker cola zero hver dag. Veier 55 kg og er 169 lang. Ser ikke sammenhengen...

Anonymous poster hash: 971a0...a1d

Det som gjelder for deg, gjelder jo ikke nødvendigvis for alle andre... Jeg har aldri hatt problemer med å gå ned i vekt, og drikker en del lettbrus... er et par cm lavere enn deg og ca samme vekta. At andre kan ha god virkning av å slutte med lettbrus derimot, har jeg ingen problemer med å se... kroppene våre er forskjellige og reagere forskjellig...!

Anonymous poster hash: 8ec5b...ebc

Skrevet

Du ga opp og dreit i alt? Kanskje ikke rart du ikke gikk ned?

Ikke gi cola zero skylden for det

Skrevet

Jeg gikk ned 17kg ved å begynne å drikke cola light ved søtsug. Kuttet ut godis, drakk litt cola light hver dag når jeg fikk lyst på noe godt.

Anonymous poster hash: 8791c...92b

Skrevet

Tipper kaffen også fjernet annet mat/godis-sug. Og man får jo gjerne litt fart på tarmsystemet når man drikker kaffe..

Anonymous poster hash: 36123...8fd

Skrevet

Tipper kaffen også fjernet annet mat/godis-sug. Og man får jo gjerne litt fart på tarmsystemet når man drikker kaffe..

Anonymous poster hash: 36123...8fd

Jeg har gått på metformin i 2 år grunnet pco, så noe søtsug har jeg definitivt ikke hatt denne tiden. Tarmsystemet har også fungert på samne måte! Då jeg tror at for oss med pco tror jeg det er verdt et forsøk å slutte med lught brus.

Skrevet

Du ga opp og dreit i alt? Kanskje ikke rart du ikke gikk ned?

Ikke gi cola zero skylden for det

Hæ? Det eneste jeg kan se at kan ha gjort noe med vekttapet mitt er at vekta begynte å gp nedover samtidig som jeg droppet colaen! Jeg har aldri hatt problemer med at jeg spiser godteri og chips, derfor har det vært frustrerende at vekta har stått stille.

Skrevet

Ja, den påvirker vekta indirekte. Gratulerer som har klart å slutte! 😊

Anonymous poster hash: 0b9bd...4e6

Tusen takk😃🌸

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...