Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Mitt barn er kun 7 år, men jeg er ganske sikker på at hun er forelsket i bestevenninnen sin. Hun har aldri oppdaget gutter og sier at hun ikke liker å være forelsket. Er dette normalt eller tidlig tegn på at hun er lesbisk? Når ble ditt barn forelsket første gang? Anonymous poster hash: 85778...ae1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Hun er 7 år og har ikke oppdaget gutter ennå? Du milde himmel! Ingen fare, det er ikke før i 11-12-13 års alder at den slags kommer. Så langt trenger du ikke bekymre deg for annet enn små crushes på bestevenninner. Helt normalt. Anonymous poster hash: 8a427...767
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Tuller du?? Gutten min er 7, og han har aldri vært opptatt av jenter. Han er jo ikke homofil av den grunn. 😂 Anonymous poster hash: 5315e...d3f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Jeg var egentlig aldri særlig opptatt av gutter. Ikke på den måten mange jenter var, og er. Da jeg var yngre var mange av mine jevnaldrende "sykelig forelsket" i gutta i a1, backstreet boys osv., slik jenter klikker når de ser Markus og martinius eller enda verre, justin beber. Jeg har aldri forstått det! Jeg har likt oppmerksomhet fra gutter opp igjennom årene, og hatt min andel gutter likevel. Jeg har fått masse oppmerksomhet selv om jeg aldri går i kjoler eller har brukt masse sminke. Jeg syns sjeldent at menn er pene/kjekke den dag i dag heller, men det hender jo. Men syns det finnes mange vakre jenter. Ofte lurer jeg på hvorfor alle disse pene damene er sammen med "middelmådige" menn. Ikke at det bryr meg, men tar meg selv i å tenke det. Jeg er verken lesbisk eller bifil, kunne overhode ikke tenkt meg å ha sex med en dame. Jeg elsker å bli penetrert og få en skikkelig orgasme på den måten. Kraftige mannehender som tar tak i meg, løfter meg, holder meg fast når han støter i mot meg. Kunne nok aldri hatt sex med en dame. Anonymous poster hash: cfd95...7cc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 De er jo ikke forelsket, men opplever litt av den samme følelsen . De skaper reaksjoner utenfor familien og hjemmet , bestevennene blir de tryggeste av vennene og dette er måten de viser at de er glad i hverandre på. Har en sønn med stor vennekrets , og en skikkelig bestevenn . De to sitter klistra inntil hverandre nesten når de ser på tv eller lignende . De er jo ikke forelska i hverandre for det . Anonymous poster hash: bc124...160
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Min 7-åring har også en hjertevenninne, eller bestevenninne om du vil. De er så close som to mennesker kan komme, jeg er sikker på at de elsker hverandre så dypt og inderlig som bare en 7-åring kan. De er så fysiske med hverandre også, holder hånden, koser og klemmer, veldig gjensidig kjærlighet dette. Hun spurte til og med her om dagen om dette med at to jenter kunne gifte seg, når bestemte man seg for om man vil gifte seg med en gutt eller en jente Jeg tenker at dette er helt normalt. Jeg sa til henne at man velger ikke om man blir forelsket i jenter eller gutter, det blir man bare. At hun ville finne ut av dette når hun ble ungdom. Det tror jeg også, de følelsene hun har for bestevenninnen sin nå har ingenting med en forelskelse som kommer senere å gjøre. Det er to forskjellige ting, den seksualiserte forelskelsen kommer senere, og da finner de ut om de er heterofile (som jo de aller fleste er) eller homofile. Senk skuldrene og slapp helt av. Anonymous poster hash: 50ee6...e71
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 Min er 12, og totalt uinteressert i jenter (bortsett fra hvis han kan spille fotball med dem). Når det er sagt hadde jeg med min niese på cafe da hun var 2. Plutselig ble den lille skravlebøtta helt stille, og da jeg spurte hva som hadde skjedd hvisket hun at hun plutselig ble så forelsket i servitrisen. Hun var helt betatt! Senere hadde hun samme jentekjæreste fra hun var tre til de sluttet i bhg. Det viste seg imidlertid at hun ikke var lesbisk. Hun var faktisk ikke en hun i det hele tatt, men en gutt født i feil kropp. Nå er han en kjekk fyr på 20 år. Kjærlighet og forelskelse/betatthet kommer i så mange former, og at syvåringen ikke viser interesse for gutter ennå er nok helt normalt Anonymous poster hash: 5395c...08f
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #8 Skrevet 13. november 2016 Jeg var egentlig aldri særlig opptatt av gutter. Ikke på den måten mange jenter var, og er. Da jeg var yngre var mange av mine jevnaldrende "sykelig forelsket" i gutta i a1, backstreet boys osv., slik jenter klikker når de ser Markus og martinius eller enda verre, justin beber. Jeg har aldri forstått det! Jeg har likt oppmerksomhet fra gutter opp igjennom årene, og hatt min andel gutter likevel. Jeg har fått masse oppmerksomhet selv om jeg aldri går i kjoler eller har brukt masse sminke. Jeg syns sjeldent at menn er pene/kjekke den dag i dag heller, men det hender jo. Men syns det finnes mange vakre jenter. Ofte lurer jeg på hvorfor alle disse pene damene er sammen med "middelmådige" menn. Ikke at det bryr meg, men tar meg selv i å tenke det. Jeg er verken lesbisk eller bifil, kunne overhode ikke tenkt meg å ha sex med en dame. Jeg elsker å bli penetrert og få en skikkelig orgasme på den måten. Kraftige mannehender som tar tak i meg, løfter meg, holder meg fast når han støter i mot meg. Kunne nok aldri hatt sex med en dame. Anonymous poster hash: cfd95...7cc Har det på samme måte. Eksakt likt. Er ikke lesbisk, har alltid tiltrukket meg menn, men syns likevel at kvinner generelt sett er bedre mennesker, mer interessante, vakrere og at de stort sett fortjener bedre enn de får. Anonymous poster hash: 9e446...db0
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #9 Skrevet 13. november 2016 Har det på samme måte. Eksakt likt. Er ikke lesbisk, har alltid tiltrukket meg menn, men syns likevel at kvinner generelt sett er bedre mennesker, mer interessante, vakrere og at de stort sett fortjener bedre enn de får. Anonymous poster hash: 9e446...db0 Godt å høre jeg ikke er sååå sær😊 Anonymous poster hash: cfd95...7cc
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #10 Skrevet 13. november 2016 Takk for alle de fine svarene! Jeg tenkte at nå blir jeg halshugd. Jeg tenker at det er akkurat det samme hvilken legning hun skulle få, men kjenner likevel på en følelse av at jeg vil at det skal være enklest mulig for henne, og at jeg tenker at det vil det være om hun er hetero.. Jeg har aldri hatt et så inngående forhold med noen jenter og også fint å høre at dette er normalt. Anonymous poster hash: 85778...ae1
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #11 Skrevet 13. november 2016 Hun er 7 år og har ikke oppdaget gutter ennå? Du milde himmel! Ingen fare, det er ikke før i 11-12-13 års alder at den slags kommer. Så langt trenger du ikke bekymre deg for annet enn små crushes på bestevenninner. Helt normalt. Anonymous poster hash: 8a427...767 Helt enig med alle svarene her, om at dette ikke er noe å bekymre seg om, men fu Jan ikke kategorisk si at dette er noe som først kommer i 11-13-årsalderen. Jeg var dypt forelsket i en gutt i klassen da jeg var 6 år, for å si det sånn. Og de følelsene stod ikke tilbake ift de følelsene jeg nå har for min mann. Anonymous poster hash: aa94e...9e3
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #12 Skrevet 13. november 2016 Girlcrush kan man også få i voksen alder. Jeg har fått det to ganger. To venninner det bare klikket med med en gang. Men ikke seksuelt. Elsker menn 😁 Anonymous poster hash: 316a0...8c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå