Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Hvor lite selvstendig skal vi gjøre oss i foreldrerollen? Ja forstår enkelte foreldre må kurses i det å være forelder,men ikke normalt oppegående mennesker. Anonymous poster hash: 5533f...291
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Jeg tenker heller at normalt oppegående mennesker forstår at man alltid kan ha noe å lære. Anonymous poster hash: febc5...b40
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Hva er grunnen til at du skal på kurs da? Hvem kommer anmodningen fra? COS kurs du tenker på? Anonymous poster hash: 94aa9...f2a
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Har vært på Circle of security kurs i forbindelse med min utdanning. Skulle ønske jeg hadde vært på det kurset før jeg fikk barn. Særlig med tanke på baby fasen er dette kurset flott!! Da tenker jeg i form av at man som nybakte foreldre ofte blir stresset av at babyen gråter og må lære seg å tolke babyens signaler. Anonymous poster hash: db79a...031
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Eksen min går på det nå. Han er normalt oppegående på mange områder, men strever voldsomt med barna da han hadde en kjip oppvekst selv. Har kolleger som gikk på kurset for å bli kursledere. De er virkelig oppegående folk, og de sa de lærte masse. Så støtter hun over som sier at alle kan lære noe, så er det nok stor forskjell i hvor stort behov man har for et slikt kurs. Anonymous poster hash: 0f657...177
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå