Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Jeg har fått tre barn, alle med keisersnitt. Med første var jeg i fødsel, men endte i akutt snitt. Jeg synes underlivet mitt er endret selv om jeg ikke har født, er det normalt? Det virker liksom "åpnere" inn..? Kan det være pga fødsel en hvor de romsterte mye der før det ble snitt? Eller endres underlivet av svangerskapet selv med ks istedenfor vaginal fødsel? Anonymous poster hash: 63bf3...702
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Du har jo vært i fødsel. Jeg har tre planlangte ks, ingen forandring i underlivet. Har lest her inne at noen får endringer i underlivet under svangerskapet, men det har ikke vært tilfelle for meg. Har verken hovnet opp, skiftet farge, fått mer/endret utflod under svangerskapene. Anonymous poster hash: 62e20...d58
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Jeg fikk hastesnitt og jeg føler at det er annerledes der nede. Anonymous poster hash: bf103...b61
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Ting kan endres likevel, man kan bl.a bli inkontinent. Det er jo et veldig press mot underlivet særlig mot slutten av svangerskapet mot vekten av svangerskapet tynger bekken og undervarme. Hormonene gjør at bekkenet glir fra hverandre for å gjøre plass til fødsel osv. Man før økt blidgjennomstrømning, du blir hoven i underlivet, kan få hemoroider i tissen, alt dette skjer jo selv om selve fødselen ikke blir vaginal Anonymous poster hash: 83c55...130
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå