Gå til innhold

Endring i underlivet etter svangerskap med keisersnitt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått tre barn, alle med keisersnitt. Med første var jeg i fødsel, men endte i akutt snitt. Jeg synes underlivet mitt er endret selv om jeg ikke har født, er det normalt? Det virker liksom "åpnere" inn..? Kan det være pga fødsel en hvor de romsterte mye der før det ble snitt? Eller endres underlivet av svangerskapet selv med ks istedenfor vaginal fødsel?

Anonymous poster hash: 63bf3...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo vært i fødsel. Jeg har tre planlangte ks, ingen forandring i underlivet.

Har lest her inne at noen får endringer i underlivet under svangerskapet, men det har ikke vært tilfelle for meg. Har verken hovnet opp, skiftet farge, fått mer/endret utflod under svangerskapene.

Anonymous poster hash: 62e20...d58

Skrevet

Jeg fikk hastesnitt og jeg føler at det er annerledes der nede.

Anonymous poster hash: bf103...b61

Skrevet

Ting kan endres likevel, man kan bl.a bli inkontinent.

Det er jo et veldig press mot underlivet særlig mot slutten av svangerskapet mot vekten av svangerskapet tynger bekken og undervarme. Hormonene gjør at bekkenet glir fra hverandre for å gjøre plass til fødsel osv.

Man før økt blidgjennomstrømning, du blir hoven i underlivet, kan få hemoroider i tissen, alt dette skjer jo selv om selve fødselen ikke blir vaginal

Anonymous poster hash: 83c55...130

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...