Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #1 Skrevet 13. november 2016 Lurer på om det er noen av dere som har kjøpt Britax Go Big som kan komme med noen erfaringer på denne.Skal ha førstemann i februar og er veldig spent på det i forhold til vogn.Finner lite informasjon om den (foruten det som står på nettbutikkene) og erfaringer om den siden den er så ny.Setter stor pris på alle tilbakemeldinger Lurer på om det er noen av dere som har kjøpt Britax Go Big som kan komme med noen erfaringer på denne.Skal ha førstemann i februar og er veldig spent på det i forhold til vogn.Finner lite informasjon om den (foruten det som står på nettbutikkene) og erfaringer om den siden den er så ny.Setter stor pris på alle tilbakemeldinge
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Har ingen erfaring, har britax go i dag og elsker den, måtte gjennom 11 vogner før jeg fant den perfekte for meg, nemlig britax go. Tenkte å kjøpe britax go next til babyen som kommer i juni, men lurer jammen på om jeg skal gå for big heller vogna er så utrolig god. Anonymous poster hash: 5a850...438
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Jeg har Britax go next og syns den er helt super! God fjæring og super å trille. God å svinge, og flott å kunne ha sittedelen begge veier. Like god å svinge som en trehjulsvogn, men mer stabil. Oppdaget Britax go big i sommer og synes den ser fantastisk ut. Den har akkurat de tre tinga jeg gjerne skulle ha ønsket meg på Go next; ryggen kan legges helt flatt, den er større i sittedelen og har større svingehjul framme. Jeg ville absolutt kjøpt den om jeg skulle hatt ny vogn nå. Anonymous poster hash: 37e45...fa7
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 I tillegg kan du om du vil bruke sittedelen helt fra nyfødt ved å bruke bærebag inni vogna Anonymous poster hash: 37e45...fa7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå