Gå til innhold

11 år. Hun vil ha hull nr 2 i øret.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har hull i ørene, men de fleste vi kjenner av ungdommer og voksene damer har jo 2 eller fler.

Er det innafor å la 11 åringen få hull nr 2??????

Anonymous poster hash: 22cb2...887

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun har hull i ørene, men de fleste vi kjenner av ungdommer og voksene damer har jo 2 eller fler.

Er det innafor å la 11 åringen få hull nr 2??????

Harry.

Anonymous poster hash: a1a24...7d9

Skrevet

Det hadde jeg ikke hatt noen problemer med.

Skrevet

Harry.Anonymous poster hash: a1a24...7d9

?

Skrevet

Hadde nok latt ungene fått lov til det. Her vil ungene ha tatoveringer og piercinger. Vi er vist dødskjipe som ikke lar de få lov til slikt før de er voksene. Eldste tok begge deler når hun ble 18.

Anonymous poster hash: a134d...98d

Skrevet

La hu få.

Anonymous poster hash: 966b2...d91

Skrevet

Hadde sagt nei fordi jeg synes det er stygt.

Anonymous poster hash: 0fd4a...5c7

Skrevet

Absolutt ikke nei. Det ser ikke fint ut og er harry. Hadde jeg sett en 11 år gammel jente med det hadde jeg tenkt mitt om foreldrene.

Anonymous poster hash: ce9f2...3fc

Skrevet

Det hadde vært helt i orden for meg, men mulig min mann hadde protestert. Han er litt mer konservativ :P

Tok selv mange hull i ørene da jeg var ung, men bruker kun et eller to på hvert øre i dag. Resten synes neste ikke lenger. Jeg hadde ihvertfall sagt ja.

Skrevet

Jeg hadde sagt ja. Hun er såpass stor også er det mye bedre å få tatt et hull til hos noen som kan dette, enn at hun skal finne på å stikke selv. (det var iallefall vanlig da jeg var på den alderen, stakk 5 hull per øre på meg og flere venninner)

Anonymous poster hash: 54f04...fd3
Skrevet

Har hun allerede hull fra før av så har du vel ikke noe argument for å si nei...

Skrevet

Er det virkelig noen som fortsatt tar flere hull i ørene... var ikke det noe man gjorde på 90-tallet..

Anonymous poster hash: 555d3...b87

Skrevet

Ser ikke problemet med å la henne få det.

At folk tenker sitt om foreldrene til barn mest flere hull i ørene får være deres problem. Harry? Javel, vi har alle forskjellige meninger. Hvorfor skal dine meninger bestemme hva andres meninger skal være?

Er så lei av at andre legger seg opp i andres meninger og hva andre feks. tillater at barna gjør.

Jeg har selv et barn som ønsket seg tatovering fra han var svært ung. Han måtte vente til han ble 18 år men selv da hadde vi en prat om motiver. Grunnen til at han ikke fikk ta tatovering før hadde med kroppen å gjøre og at han skulle ha en bedre ide om motivet. Når dagen kom hadde jeg funnet en tatovør som kunne innfri min sønns ønske til motivet. Han hadde også fått tenkt nøye gjennom motivet og imponerte hele studioet med meningen bak motivet. De var ikke vandt til at så unge mennesker hadde en så dyp mening med motivet. Vi har etter dette tatt flere tatoveringer begge to på samme sted og vært det sammen og holdt hverandre med selskap.

Andre som ikke liker tatoveringer har selvsagt kritisert meg for dette og for de tatoveringene jeg selv har og sikkert også i fremtiden kommer til å ta. Men det får være deres problem.

Min andre sønn er 11 år og vil ha langt hår, og det er det i ferd med å bli også. Selvsagt kritiseres jeg dor det også. Jeg skal vist nok hale ungen hylende med meg til frisøren for å få han klippet kort. Jada, jeg vet han ikke ser ut på huet nå, men å tvinge han til å klippe det gjør jeg ikke. Noen valg må han få lov til å ta selv.

Anonymous poster hash: c2e30...e17

Skrevet

Er det virkelig noen som fortsatt tar flere hull i ørene... var ikke det noe man gjorde på 90-tallet..

Anonymous poster hash: 555d3...b87

Joda, man gjorde det på 90-tallet også.

Anonymous poster hash: b9d8c...0bf

Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

Anonymous poster hash: 28f61...e5d

Skrevet

Absolutt ikke nei. Det ser ikke fint ut og er harry. Hadde jeg sett en 11 år gammel jente med det hadde jeg tenkt mitt om foreldrene.

Anonymous poster hash: ce9f2...3fc

"Absolutt ikke nei" betyr ja.

Anonymous poster hash: 8ad71...897

Skrevet

Slike ting har jeg et meget avslappet forhold til, tok selv masse piercinger og tatoveringer som ung og tenker at kroppen er til for å brukes. Innvendingen om hva man kommer til å tenke når man blir gammel eller skal dresse seg opp i galla har jeg heller aldri skjønt. Er det et problem, liksom? Selv jobbet jeg som servitør på hotell med ansiktet fullt av piercinger og snauskalle.

Har større bekymringer for at ungene skal komme hjem og forlange å gå i dyre merkeklær og oppføre seg som snobber. Ene datteren min har begynt å snakke om å ta tatoveringer og farge håret rosa, det liker jeg 👍

Anonymous poster hash: be183...f8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...