Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Vet du om det er mulig å få sitteplass der søndags ettermiddag? Har lyst på Nighthawk Dinner og, meeen der er køen laaang 😩 Anonymous poster hash: 3fc7d...8ca
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #2 Skrevet 13. november 2016 Vet du om det er mulig å få sitteplass der søndags ettermiddag? Har lyst på Nighthawk Dinner og, meeen der er køen laaang 😩 Anonymous poster hash: 3fc7d...8ca Vet ikke hvordan det er med illegal.. Men Nighthawk er verd køen! Ahhhhh det er så herlig der, får litt Twin Peaks følelse 😊 Vi har en tradisjon på å dra dit fra Drammen en søndag en gang iblant for frokost. Da er vi der halv ti, det åpner ti. Det er alltid kø allerede da, men vi får bord. Jeg er sikker på det er en sånn tradisjon som datteren vår kommer til å huske når hun blir eldre. Stas å reise til Oslo for å spise amerikanske pannekaker til frokost 😀😀 Også er det jo en ren glede å se Oslo våkne til liv en søndag. Noen på vei hjem fra fest med skeivt blikk og en kopp kaffe fra Deli, andre med barnevogn.. Langt svar uten noe svar der altså 😁 Anonymous poster hash: 6cab6...a3c
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Det er som regel ganske fullt, men jeg har alltid fått bord. Du må som regel ikke stå for lenge før noen reiser seg og går. Anonymous poster hash: ede87...5eb
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Vet ikke hvordan det er med illegal.. Men Nighthawk er verd køen! Ahhhhh det er så herlig der, får litt Twin Peaks følelse 😊 Vi har en tradisjon på å dra dit fra Drammen en søndag en gang iblant for frokost. Da er vi der halv ti, det åpner ti. Det er alltid kø allerede da, men vi får bord. Jeg er sikker på det er en sånn tradisjon som datteren vår kommer til å huske når hun blir eldre. Stas å reise til Oslo for å spise amerikanske pannekaker til frokost 😀😀 Også er det jo en ren glede å se Oslo våkne til liv en søndag. Noen på vei hjem fra fest med skeivt blikk og en kopp kaffe fra Deli, andre med barnevogn.. Langt svar uten noe svar der altså 😁 Anonymous poster hash: 6cab6...a3c Takk for svar 😊 Blir Nighthawk i dag da. Anonymous poster hash: 3fc7d...8ca
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Det er som regel ganske fullt, men jeg har alltid fått bord. Du må som regel ikke stå for lenge før noen reiser seg og går. Anonymous poster hash: ede87...5eb Takk for svar 😊 Anonymous poster hash: 3fc7d...8ca
Blondzilla Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Pleier å få bord. Maten er også veldig mye bedre enn nighthawk.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #7 Skrevet 13. november 2016 Pleier å få bord. Maten er også veldig mye bedre enn nighthawk. Hva er forskjell? Anonymous poster hash: 3fc7d...8ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå