Gå til innhold

Tror jeg er 11 dpo. Negativ test...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er litt deppa nå. Trenger at noen forteller meg at de testet positivt etter å ha testet negativt på 11 dpo...

Anonymous poster hash: 75f15...7ad

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke vente til ikm da?

Anonymous poster hash: e8cef...13b

Skrevet

Det er ganske vanlig å få negativt så tidlig. Vent til 14 dpo. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 9b4f5...ce4
Skrevet

Det er ganske vanlig å få negativt så tidlig. Vent til 14 dpo. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 9b4f5...ce4

Vet det ikke er "lov", men tok testen opp av søpla en halv time etterpå og jeg så en svak strek. Tok testen på kveldstid når jeg kom hjem i kveld. Er RFSU sine strimler. 6 strimler i pakken. Har skrudd ned på lys og opp kontrast for streken er veldig svak.

Ble nesten litt spent nå. Hi.

Skrevet

Vet det ikke er "lov", men tok testen opp av søpla en halv time etterpå og jeg så en svak strek. Tok testen på kveldstid når jeg kom hjem i kveld. Er RFSU sine strimler. 6 strimler i pakken. Har skrudd ned på lys og opp kontrast for streken er veldig svak.

Ble nesten litt spent nå. Hi. Anonymous poster hash: 75f15...7ad

post-42-0-82878800-1478987227_thumb.jpg

Skrevet

Jeg testa negativt 12 dpo og positivt 14 dpo. Du har jo en svak strek på testen din. Men hadde tatt en ny på morgenurin i morgen og sett om streker dukker opp til rett tid :) lykke til

Anonymous poster hash: 46491...996

Skrevet

Jeg har 3 barn, på to av den hadde jeg blendahvit test 11 DPO.

Håpet er ikke ute enda.

Prøvd lenge?

Anonymous poster hash: d37ed...3a6
Skrevet

Den der blir garantert positiv i morgen på morgenurin.

Lykke til!

Anonymous poster hash: 6ddcd...846

Skrevet

Test igjen i morgen tidlig på morgenurin.

Og oppdater her, vær så snill!! Elsker sånne tråder!!! :Nikke: 

Anonymous poster hash: b51f6...be7
Skrevet

Jeg testa negativt 12 dpo og positivt 14 dpo. Du har jo en svak strek på testen din. Men hadde tatt en ny på morgenurin i morgen og sett om streker dukker opp til rett tid :) lykke tilAnonymous poster hash: 46491...996

Skal såklart ta en ny i morgen tidlig! :)

Hi

Skrevet

Jeg har 3 barn, på to av den hadde jeg blendahvit test 11 DPO.Håpet er ikke ute enda. Prøvd lenge? Anonymous poster hash: d37ed...3a6

Prøvd ganske seriøst det siste året! Men er jo 40 år så har ikke hatt det store håpet! Ble gravid i august men hadde en SA etter 7 uker. Hatt en mens etter det. Har barn fra før.

Hi

Skrevet

Den der blir garantert positiv i morgen på morgenurin.

Lykke til!Anonymous poster hash: 6ddcd...846

Det er mitt største håp akkurat nå <3 Takk :) Hi

Skrevet

Vet du når du hadde eggløsning da?

Er jo ikke sikkert det er 11 dpo.

Dessuten bør du vente med å teste (jeg vet at det ikke er lett men)

Anonymous poster hash: 058f2...021

Skrevet

Prøvd ganske seriøst det siste året! Men er jo 40 år så har ikke hatt det store håpet! Ble gravid i august men hadde en SA etter 7 uker. Hatt en mens etter det. Har barn fra før.

Hi

Var over 40 med min siste også.

Aldri brukt under 1,5 år på noen av våre, og har noen SA/MA bak meg.

Altså, skjønner du er utålmodig og masse lykke til

Anonymous poster hash: d37ed...3a6

Skrevet

Vet du når du hadde eggløsning da?

Er jo ikke sikkert det er 11 dpo.

Dessuten bør du vente med å teste (jeg vet at det ikke er lett men)Anonymous poster hash: 058f2...021

Nei, jeg vet ikke sikkert når jeg hadde el, men hadde elslim på dag 13 og 14. Regner med el er da på dag 14 eller 15. Hvis el var på dag 14 er jeg 12 dpo i dag. Om el var dagen etter så er jeg vel bare 11 dpo i dag.

Hi

Skrevet

Var over 40 med min siste også.Aldri brukt under 1,5 år på noen av våre, og har noen SA/MA bak meg.Altså, skjønner du er utålmodig og masse lykke til Anonymous poster hash: d37ed...3a6

Håper det skjer snart. Kjenner jeg blir stresset av dette... Og det hjelper hvertfall ikke på prosessen! :/ Trist med SA/MA og håper jeg slipper det flere ganger...

Hi

Skrevet

Har du testet igjen?

Skrevet

Har du testet igjen? Anonymous poster hash: b51f6...be7

Ja testa kl 11. Samme resultat som i går. Er nok bare skyggestreker da.... Den ville vel blitt sterkere i dag antar jeg. Dritt...

Hi

Skrevet

Ja testa kl 11. Samme resultat som i går. Er nok bare skyggestreker da.... Den ville vel blitt sterkere i dag antar jeg. Dritt...

Hi

Så lenge du ikke har fått mensen, så er det fortsatt håp! :-)

Skrevet

Så lenge du ikke har fått mensen, så er det fortsatt håp! :-) Anonymous poster hash: b51f6...be7

♡♡♡

Skrevet

Hi

Den har jo på en måte det.

I går lå testen lenge i søppelet før den ble positiv. I dag ble den positiv ila 5 min.

Forstår at du tok en ny på ettemiddagen/kvelden i dag?

3 positive tester lyver ikke. Noe er på gang. Spørsmålet er bare om det går riktig for seg. Dessverre er det kun en ting å gjøre...ta tiden til hjelp!

Hjertens lykke til, HI! :)

Anonymous poster hash: 6ddcd...846

Skrevet

Den har jo på en måte det.

I går lå testen lenge i søppelet før den ble positiv. I dag ble den positiv ila 5 min.

Forstår at du tok en ny på ettemiddagen/kvelden i dag?

3 positive tester lyver ikke. Noe er på gang. Spørsmålet er bare om det går riktig for seg. Dessverre er det kun en ting å gjøre...ta tiden til hjelp!

Hjertens lykke til, HI! :)Anonymous poster hash: 6ddcd...846

Tusen tuuusen takk! Bare å vente å se. 2-3 dager til IKM. I kveld da jeg tok av bhn var brystvortene skikkelig ømme. Som om noen har fikset lenge med dem liksom. Sorry detaljer herfra, hehe! Men det bruker jeg aldri ha! Hvorfor i alle dager skulle de bli det akkurat nå? Rart. Har hatt litt halsbrann i kveld, rare stikninger både på høyre og venstre side av livmoren noen dager, og en helt plutselig lynende "strekksmerte" i livmor/lyskeomr da jeg beveget meg før i dag. En veldig ekkel metall(?)smak i munnen. Var hos tannlegen for 6 uker siden og boret. Fikk lagt en midlertidig fylling. Kan det komme derfra tro? Var svimmel og følte meg merkelig på jobb på fredag. Mye rart man opplever for tiden ja....

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...