Gå til innhold

besatt av barnefaren?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en venninne som for Guds skyld skal kalle barna sine opp etter faren.

Datteren har et NESTEN likt navn, og nå som hun er gravid med nummer to er hun nærmest desperat etter å finne et nytt navn som ligner nok... Hvorfor er dette så viktig for henne? Noen med samme tankesett som kan forklare (eller iallefall gjette seg til) hvorfor? Forstår det virkelig ikke....



Anonymous poster hash: 85a19...c6b
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du som i feks Tom og Tomine, Tor/Tora, Michael/Michelle?

 

Anonymous poster hash: fdc62...619

Skrevet

Hvordan er det ditt problem? Jeg forstår virkelig ikke...



Anonymous poster hash: b8745...400
Skrevet

Mener du som i feks Tom og Tomine, Tor/Tora, Michael/Michelle?

 

Anonymous poster hash: fdc62...619

 

Ja :-)

 

Anonymous poster hash: 85a19...c6b

Skrevet

Hvorfor bryr du deg?

 

Blir også fascinert av at du omtaler han som barnefaren og ikke mannen til din venninne..

 

Anonymous poster hash: 8f430...128

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...