Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Jeg har en venninne som for Guds skyld skal kalle barna sine opp etter faren. Datteren har et NESTEN likt navn, og nå som hun er gravid med nummer to er hun nærmest desperat etter å finne et nytt navn som ligner nok... Hvorfor er dette så viktig for henne? Noen med samme tankesett som kan forklare (eller iallefall gjette seg til) hvorfor? Forstår det virkelig ikke.... Anonymous poster hash: 85a19...c6b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Mener du som i feks Tom og Tomine, Tor/Tora, Michael/Michelle? Anonymous poster hash: fdc62...619
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 Hvordan er det ditt problem? Jeg forstår virkelig ikke... Anonymous poster hash: b8745...400
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 Mener du som i feks Tom og Tomine, Tor/Tora, Michael/Michelle? Anonymous poster hash: fdc62...619 Ja :-) Anonymous poster hash: 85a19...c6b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #5 Skrevet 12. november 2016 Hvorfor bryr du deg? Blir også fascinert av at du omtaler han som barnefaren og ikke mannen til din venninne.. Anonymous poster hash: 8f430...128
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå