Gå til innhold

Dumme, teite marsipanlokk!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte ferdig marsipanlokk for å gjøre bakingen lettere.... instruksene var enkle,rull ut plastikken legg oppå kaken, fjern plastikken. Vel, så enkelt var det ikke. Allerede ved første trinn gikk det galt! Marsipanen delte seg uansett hvor sakte og forsiktig jeg rullet ut. Fikk til slutt rullet den helt ut, og satte den oppå kaken, men da var hele lokket krøllete og stygt etter plastikken! I tillegg var den ujevn i kantene og sprakk når jeg prøvde å legge den inntil kaken på siden. Hva har jeg gjort galt?

 

Anonymous poster hash: 372bc...a19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sjekket datoen på pakken?

Denne høres nesten gammel ut.

Skrevet

Har du sjekket datoen på pakken?

Denne høres nesten gammel ut.

Best før 19/6-17

 

Anonymous poster hash: 372bc...a19

Skrevet

Jeg har også opplevd dette. Så jeg bruker å rulle hele lokket ut på benken først, og da tette alle sprekker som oppstår ved å trykke lett med fingrene. Deretter legge lokket på forsiktig og trekke plasten av. Blir det noen sprekker i lokket likevel, dekker jeg det med noe pynt av noe slag.

 

Anonymous poster hash: 18a59...66e

Skrevet

Marsipanlokk som er ferdigrullet blir ikke pent uansett. Kjevle selv er lettere å få uten folder.

Skrevet

Mulig marsipanen var for varm.

 

Er ikke så vanskelig å kjevle ut selv faktisk...

 

Anonymous poster hash: 5d3e4...fdf

Skrevet

Kjøpte et til og det var helt fint 😊 kaken ble veldig vellykket!

Hi

 

Anonymous poster hash: 372bc...a19

Skrevet

Noe galt med den

Bra du kjøpte ny. Jeg pleier ikke å ha problemer med sånne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...