Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Sjefen min har begynt å smile så annerledes til meg, litt sånn lurt smil liksom og i blant blunker hun til meg uten at jeg skjønner hvorfor. Hun gir meg ekstra goder som de andre ikke får (jeg har ikke tatt i mot dette da jeg synes det blir feil og vil ikke skape dårlig stemning med mine kollegaer). Jeg begynner å føle at det er litt ubehagelig selvom jeg ikke kan sette fingeren på noe. Hun vet at jeg er bi, eller dvs hun vet i hverfall at jeg er samboer med en kvinne. Selv er hun singel og jeg vet ikke noe om hennes legning, men jeg begynner nesten å lure på om dette er flørting og synes det er litt ubehagelig. Hun kan f.eks komme innom kontoret mitt å begynne å massere skuldrene mine fordi hun har sett at jeg har stive skuldre. Dette gjør hun ikke på noen av de andre. Når vi har møter så ser hun på meg omtrent hele tiden og jeg prøver noen ganger å se vekk for jeg føler det blir litt rart med øyekontakt gjennom hele møtet. Vet ikke hva jeg skal gjøre, jeg kan ikke unngå henne og hun har ikke gjort noe galt eller sagt noe galt. Tørr ikke ta det opp med henne eller spørre heller, men føler at det blir mer og mer ubehagelig for hver dag. Kan legge til at det var ikke sånn det første året jeg jobbet der, det har begynt nå de siste månedene. En annen ting er at hun plutselig har begynt å pynte seg mye mer enn før og stadig oftere i like/lignende klær som meg og i tillegg har hun klippet seg i nesten samme frisyre som meg. Der blir litt sånn at jeg på en måte tenker at det er bare tilfeldigheter og at jrg legger for mye i ting,(jeg er en forsiktig og følsom person som tenker mye), men samtidig så begynner det å bli ubehagelig og jeg er redd for kommentarer eller dårlig forhold til de andre kollegaene mine. What to do...? Anonymous poster hash: ec2e2...d48
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Oioi, du bør ihvertfall ikke miste stiftemaskina på gulvet i kopirommet lissom! Anonymous poster hash: ff06a...49e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 Hadde snakket MYE om kjæresten min og hvor digg hun er, evt byttet jobb.... she is in looooove Anonymous poster hash: 8f61a...667
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 Oppfølgingstråd.. For litt siden var det sjefen din som skrev her inne.. Anonymous poster hash: 7d449...d50
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #5 Skrevet 12. november 2016 Oppfølgingstråd.. For litt siden var det sjefen din som skrev her inne.. Anonymous poster hash: 7d449...d50 Plutselig ble det veeeeldig stille her. Anonymous poster hash: ff403...15a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå