Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Hvorfor? Og hva skjedde? Er veldig i tvil etter en hendelse jeg mener er veldig grov. Lærer har oppført seg truende og brukt makt uten god grunn. Anonymous poster hash: 1f376...f26
Nyttårs barn Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Hvorfor? Og hva skjedde? Er veldig i tvil etter en hendelse jeg mener er veldig grov. Lærer har oppført seg truende og brukt makt uten god grunn. Anonymous poster hash: 1f376...f26 Hva er det som har skjedd da?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 Det ble truet og utøvd makt på mitt barn. Barnet mitt følte det slik at han ikke fikk puste. Så for mitt vedkommende er det et overgrep, og truende adferd(noe som ble sagt) Jeg vil ikke uttdype alt da situasjonen kan bli kjent igjen. Men er det grunn til å anmelde? Dette er ikke første gang læreren har utvist krenkende adferd mot mitt barn. Anonymous poster hash: 1f376...f26
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 Det er vel vanskelig å avgjøre uten noen forhistorie.. Hvor gammelt er barnet, evt diagnoser, utagering, konkret episode mm. Du bør vel heller spørre en advokat. Anonymous poster hash: b7bc4...74b
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #5 Skrevet 12. november 2016 Det ble truet og utøvd makt på mitt barn. Barnet mitt følte det slik at han ikke fikk puste. Så for mitt vedkommende er det et overgrep, og truende adferd(noe som ble sagt) Jeg vil ikke uttdype alt da situasjonen kan bli kjent igjen. Men er det grunn til å anmelde? Dette er ikke første gang læreren har utvist krenkende adferd mot mitt barn. Anonymous poster hash: 1f376...f26 Om det er grunn til å anmelde er umulig å si. Jeg ville tatt en prat med rektor før jeg involverte politiet. Anonymous poster hash: a1b84...f2c
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #6 Skrevet 12. november 2016 Har ingen diagnoser. Nytter ikke snakke med rektor, en mer tafatt person skal man lete lenge etter. Skal ringe fylket på mandag Anonymous poster hash: 1f376...f26
Nyttårs barn Skrevet 12. november 2016 #7 Skrevet 12. november 2016 Jeg ville snakket med rektor om dette.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #8 Skrevet 12. november 2016 Snakk med læreren først. Du skal ikke se bort i fra at barnet ditt sikter opp ellet overdramatiserer. Anonymous poster hash: 26058...c02
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #9 Skrevet 12. november 2016 Snakk med læreren først. Du skal ikke se bort i fra at barnet ditt sikter opp ellet overdramatiserer. Anonymous poster hash: 26058...c02 *dikter opp Anonymous poster hash: 26058...c02
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #10 Skrevet 12. november 2016 *dikter opp Anonymous poster hash: 26058...c02 Den læreren snakker ikke jeg med, så det skjer ikke. Han har oppført seg krenkende og nedlatende mot mine barn tidligere. Jeg stoler på mitt barn, og måten det ble fortalt på gjør at jeg tror på det. Anonymous poster hash: 1f376...f26
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #11 Skrevet 12. november 2016 Den læreren snakker ikke jeg med, så det skjer ikke. Han har oppført seg krenkende og nedlatende mot mine barn tidligere. Jeg stoler på mitt barn, og måten det ble fortalt på gjør at jeg tror på det. Anonymous poster hash: 1f376...f26 For ditt barn gjør aldri noe galt? Du må snakke med læreren. Du fremstår jo som sprøyte gal hvis du går helt til topps med en gang. Hvis det viser seg at barnet ditt har opptrådt truende eller voldelig kan du risikere at barnet ditt anmeldes. Det kan bli stygt. Anonymous poster hash: 26058...c02
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #12 Skrevet 12. november 2016 Den læreren snakker ikke jeg med, så det skjer ikke. Han har oppført seg krenkende og nedlatende mot mine barn tidligere. Jeg stoler på mitt barn, og måten det ble fortalt på gjør at jeg tror på det. Anonymous poster hash: 1f376...f26 I alle dager, du kan jo ikke gå gjennom 7 år uten å snakke med læreren til barnet ditt!! Her må du ta tak i situasjonen.. Anonymous poster hash: 03c49...d84
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #13 Skrevet 12. november 2016 Nei mitt barn gjør vel ALDRI noe galt!!!! Du...jeg er ikke den mammaen, jeg er fullstendig klar over at mitt barn ikke er en engel alltid. Men NEI læreren snakker jeg IKKE med. Sånn er det med den saken. Gal er jeg kanskje, men nå VET jeg at den læreren oppfører seg krenkende ovenfor elever. Og det skal en del til for å påberope seg nødverge. Det er KUN da og hvis det er fare for liv og helse at lærere har lov å ta i elevene. Anonymous poster hash: 1f376...f26
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #14 Skrevet 12. november 2016 Nei mitt barn gjør vel ALDRI noe galt!!!! Du...jeg er ikke den mammaen, jeg er fullstendig klar over at mitt barn ikke er en engel alltid. Men NEI læreren snakker jeg IKKE med. Sånn er det med den saken. Gal er jeg kanskje, men nå VET jeg at den læreren oppfører seg krenkende ovenfor elever. Og det skal en del til for å påberope seg nødverge. Det er KUN da og hvis det er fare for liv og helse at lærere har lov å ta i elevene. Anonymous poster hash: 1f376...f26 Det er komplett umulig å få sparket en lærer. Du sloss med vindmøller. Anonymous poster hash: 26058...c02
Nyttårs barn Skrevet 12. november 2016 #15 Skrevet 12. november 2016 Hvis lærere og rektor er så inkompetente ville jeg vel vurdert å bytte skole først som sist.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå