Gå til innhold

Dere som er uenige om antall barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan har dere løst det?

Jeg og mannen har to barn, men han har et sterkt ønske om ett eller to barn til. Jeg for min del syns vi har nok, jeg syns småbarnstiden er kjempe travel (til tross for mannen har tatt mer enn halvparten av nattevåk og bleier).

I det siste har ham "mast" mye om en baby til, i tillegg har sexlysten hans økt enormt (virker som han er i prøvemodus til tross for jeg går på prevensjon).

Syns det er vanskelig å løse det på en god måte ☹️

Anonymous poster hash: 0360a...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos oss er det rett og slett den som ikke vil ha fler som "vinner" (han). Man ksnnikke tvinge noen til å få barn de ikke ønsker. Har innfunnet meg med det. Sørget i et år eller to men nå er det greit. Vi har to.

Anonymous poster hash: 8c480...aed

Skrevet

Vi venter nummer tre. De andre er store skolebarn. Skal sies at det var jeg som ønsket flere. Hadde vært verre dersom jeg skulle gjennom alt som en graviditet innebærer, uten å ønske det. Vi snakker egentlig lite om graviditeten. Vet han blir en god far, men jeg er innstilt på at jeg må stå opp mer i helgene for eksempel.

Anonymous poster hash: 65d17...d23

Skrevet

Hos oss er det rett og slett den som ikke vil ha fler som "vinner" (han). Man ksnnikke tvinge noen til å få barn de ikke ønsker. Har innfunnet meg med det. Sørget i et år eller to men nå er det greit. Vi har to.

Anonymous poster hash: 8c480...aed

Slik var det her også. Nå kom det faktisk en til ved et uhell, og heldigvis har vi alltid vært enige om at abort var uaktuelt. Dagen etter positiv test var mannen den som var mest positiv. Jeg hadde jo forsont meg for flere år siden og følte det var skremmende å begynne på nytt. Det gikk veldig fint, og vi er nå lykkelige foreldre til 3 :)

Anonymous poster hash: 2ed06...178

Skrevet

Det er alltid den som vil ha færrest barn som har veto.

Her var det jeg som ville ha fire, mannen ville ha tre. Jeg måtte bare innfinne meg med det og maste ikke eller noe, var innstilt på at det ble med de tre vi hadde.

Jeg tåler ikke hormonprevensjon, så mannen skulle sterilisere seg etter nr tre. Han kviet seg og utsatte det, samtidig som han var uforsiktig (hoppet av i svingen istedenfor å bruke kondom). Så da ble jeg gravid da, og vi fikk nr fire. Abort har aldri vært noe tema for noen av oss, så da jeg testet positivt ble det heller aldri nevnt.

Etter nr fire ble sterilisering ordnet da ;)

Vet ikke egentlig hva som skjedde, om han ombestemte seg eller om han bare lot "skjebnen bestemme" Men vi fikk fire barn ihvertfall

Anonymous poster hash: d0853...c3f
Skrevet

Hvis mannen ville ha flere barn måtte han funnet seg en annen dame. Så viktig var det ikke for ham.

Anonymous poster hash: 9806b...13b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...