Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Mannen og 3-åringen sitter og gafler det i seg. Jeg rører det ikke.... Liker du det? Anonymous poster hash: d72e6...bff
Virre Vips Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Jeg synes den er god på smak, gjerne med litt sukker til. Men - fordommene gjør at jeg ikke spiser det. Blod - æsj - selv om det jo ikke er verre enn å spise døde dyr...
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 Blodmat og innmat som lever, nyre, tunge etc. er ikke noe for meg Anonymous poster hash: 6b69d...68f
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 Jeg synes den er god på smak, gjerne med litt sukker til. Men - fordommene gjør at jeg ikke spiser det. Blod - æsj - selv om det jo ikke er verre enn å spise døde dyr... Nei, sant det. Men ekkelt er det! Rører ikke lungemos heller. Anonymous poster hash: d72e6...bff
Giss Skrevet 12. november 2016 #5 Skrevet 12. november 2016 Det er en av favorittene fra jeg selv var barn. Om faren min og jeg var alene hjemme var det det vi lagde til middag. Jeg liker det stadig og barna mine liker det også.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #6 Skrevet 12. november 2016 Både det og lungemos smaker godt! Men jeg trenger ikke spise det, så gjør det sjeldent. Anonymous poster hash: 1d7f0...2bf
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #7 Skrevet 12. november 2016 Husker vi spiste det med en smørklatt på når jeg var lita. Lungemos derimot, har blitt en favoritt blant unga her. Most sammen med poteter Anonymous poster hash: bf5dc...311
Appelsinpiken Skrevet 12. november 2016 #9 Skrevet 12. november 2016 Ja. Stekt. Og servert med poteter, kålrabi og kulturnelk å drikke til. Og sirup på
soleia Skrevet 12. november 2016 #10 Skrevet 12. november 2016 Ja, men ungane var ikkje begeistra då eg skulle introdusere dei for det, så vert ikkje så ofte her i huset, trur eg.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #12 Skrevet 12. november 2016 Nei, liker ikke konsistensen på den... Men blodklubb liker jeg, synd det ikke er å få på butikken lenger. Stekt i melk med et sukkerdryss på Anonymous poster hash: e28ab...66e
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #13 Skrevet 12. november 2016 Har ikke smakt det på ca. 30 år, tror jeg, men likte det den gangen. Likte bare ikke rosinene som ofte var i. Har av en eller annen grunn hatt lyst på det i det siste - mistenker at jeg har lite jern... drømmer om blodpudding, blodige biffer, brokkoli, persille, leverpostei og rødbeter. Mulig jeg burde ta et hint Anonymous poster hash: c31af...9f6
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. november 2016 #14 Skrevet 12. november 2016 Ja, men spiser det så ofte. Mannen og gutta mine derimot elsker det og spiser det hver gang jeg ikke er hjemme. Fast gutte middag 😀
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #15 Skrevet 12. november 2016 Ja, jeg har spist det siden jeg var barn. Men det høres jo litt ekkelt ut. Min mann og mine bsrn spiser det ikke, såner sjeldent jeg kjøper det. Anonymous poster hash: 8924a...dff
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #16 Skrevet 12. november 2016 Ja, stekt og druknet i sirup! Anonymous poster hash: e1211...df0
Gjest Antarctica Skrevet 12. november 2016 #17 Skrevet 12. november 2016 Ungene klandret meg nådeløst da de for et par år siden endelig fikk blodpannekaker: "hvorfor har vi aldri fått dette før!!?!" Tror jeg må lage noen i år, når vi får blod.
Elsker livet Skrevet 13. november 2016 #18 Skrevet 13. november 2016 Likte det da jeg var barn. Nå synes jeg ikke det er noe godt, men kan spise uten større problemer. Syns ikke det er ekkelt fordi det er blod, det er bare noe med den søte smaken som ikke faller helt i smak. Jeg tror faktisk ikke barna våre har smakt det, vi har aldri servert det.
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #19 Skrevet 13. november 2016 Aldri likt det. Mamma sluttet heldigvis å servere det for 30 år siden. Anonymous poster hash: b3246...eb5
Mamma_til_2 Skrevet 13. november 2016 #21 Skrevet 13. november 2016 Kan spise ferske blodpannekaker med sirup på, men ikke annen blodmat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå