Gå til innhold

Liker du blodpølse?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og 3-åringen sitter og gafler det i seg. Jeg rører det ikke.... Liker du det?



Anonymous poster hash: d72e6...bff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes den er god på smak, gjerne med litt sukker til.

 

Men - fordommene gjør at jeg ikke spiser det. Blod - æsj - selv om det jo ikke er verre enn å spise døde dyr...

Skrevet

Blodmat og innmat som lever, nyre, tunge etc. er ikke noe for meg

 

Anonymous poster hash: 6b69d...68f

Skrevet

Jeg synes den er god på smak, gjerne med litt sukker til.

 

Men - fordommene gjør at jeg ikke spiser det. Blod - æsj - selv om det jo ikke er verre enn å spise døde dyr...

Nei, sant det. Men ekkelt er det! Rører ikke lungemos heller. 

 

Anonymous poster hash: d72e6...bff

Skrevet

Det er en av favorittene fra jeg selv var barn. Om faren min og jeg var alene hjemme var det det vi lagde til middag.

Jeg liker det stadig og barna mine liker det også.

Skrevet

Både det og lungemos smaker godt! Men jeg trenger ikke spise det, så gjør det sjeldent.

 

Anonymous poster hash: 1d7f0...2bf

Skrevet

Husker vi spiste det med en smørklatt på når jeg var lita.

Lungemos derimot, har blitt en favoritt blant unga her. Most sammen med poteter :)

 

Anonymous poster hash: bf5dc...311

Skrevet

Ja. Stekt. Og servert med poteter, kålrabi og kulturnelk å drikke til. Og sirup på :)

Skrevet

Ja, men ungane var ikkje begeistra då eg skulle introdusere dei for det, så vert ikkje så ofte her i huset, trur eg.

Skrevet

Nei, liker ikke konsistensen på den...

 

Men blodklubb liker jeg, synd det ikke er å få på butikken lenger. Stekt i melk med et sukkerdryss på

 

Anonymous poster hash: e28ab...66e

Skrevet

Har ikke smakt det på ca. 30 år, tror jeg, men likte det den gangen. Likte bare ikke rosinene som ofte var i.

 

Har av en eller annen grunn hatt lyst på det i det siste - mistenker at jeg har lite jern... drømmer om blodpudding, blodige biffer, brokkoli, persille, leverpostei og rødbeter. Mulig jeg burde ta et hint ;)



Anonymous poster hash: c31af...9f6
Skrevet

Ja, men spiser det så ofte.

 

Mannen og gutta mine derimot elsker det og spiser det hver gang jeg ikke er hjemme. Fast gutte middag 😀

Skrevet

Ja, jeg har spist det siden jeg var barn. Men det høres jo litt ekkelt ut.

 

Min mann og mine bsrn spiser det ikke, såner sjeldent jeg kjøper det.

 

Anonymous poster hash: 8924a...dff

Skrevet

Ja, stekt og druknet i sirup!

 

Anonymous poster hash: e1211...df0

Gjest Antarctica
Skrevet

Ungene klandret meg nådeløst da de for et par år siden endelig fikk blodpannekaker: "hvorfor har vi aldri fått dette før!!?!"

 

Tror jeg må lage noen i år, når vi får blod.

Skrevet

Likte det da jeg var barn. Nå synes jeg ikke det er noe godt, men kan spise uten større problemer. Syns ikke det er ekkelt fordi det er blod, det er bare noe med den søte smaken som ikke faller helt i smak. Jeg tror faktisk ikke barna våre har smakt det, vi har aldri servert det. 

Skrevet

Aldri likt det. Mamma sluttet heldigvis å servere det for 30 år siden.

 

Anonymous poster hash: b3246...eb5

Skrevet

Kan spise ferske blodpannekaker med sirup på, men ikke annen blodmat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...