Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Anonymous poster hash: dbec3...b32
Giss Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Lego. Playmobil. Snekkerutstyr med hammer, spiker og plankebiter. Forstørrelsesglass. Kikkert. Brettspill. Akebrett.
februarprins2013 Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 har en gutt på snart 4 selv og han får : Klær ( Løvenes garde, er poppis nå ) Vinterdress og lue Hoppeball med Cars på lego Juniors 4-7 år Akebrett Olaf Mulig jeg kjøper litt bøker til han også, og et par spill fra 4 år
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 Min gutt er 6 år, men blir snart 7. Gaveideer jeg har vært innom eller andre tips: -Pokemon utstyr, som feks figurer, bamser, Ash Ketchum cap, samlekort eller klokke. Koster ikke mye på e-bay. -Radiostyrt fly/bil. -Aktionfigurer. -Skumle masker. Det synes min gutt er gøy. -Wii u spill. -Gameboy. -Diskolys. -Lavalampe. -Bøker. -Lego. -Fotballutstyr. -Jojo. -Walkie talkie. -Puslespill eller andre brettspill. -Nerf gun. -Cd-spiller med mikrofon. -Ski. -Roller blades. -Sovepose. -Domino. -Tegnesaker. -Kule tatoveringer, det får man billig på e-bay. -Klinkekulebane. Anonymous poster hash: 5b4b1...51a
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #5 Skrevet 12. november 2016 Takk for masse bra tips 😃👍🏻 HI Anonymous poster hash: dbec3...b32
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #6 Skrevet 12. november 2016 Min 4 åring ( gutt) ønsker seg My Little Pony Og seffern får han det. Anonymous poster hash: 2c75c...06d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå