Gå til innhold

Hva skal dere gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 2508f...8eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg hater helgene akkurat nå. Ungene er hjemme hele dagen og jeg må finner på noe med de.

Jeg liker og finner på ting med de, men er sliten. De er så tullete og vil ikke høre.

Er dritt lei. Bf er ikke i livet til barna.

Hvorfor fikk jeg barn i det hele tatt?

Skrevet

Glemte å si at jeg hater helgene akkurat nå. Ungene er hjemme hele dagen og jeg må finner på noe med de.

Jeg liker og finner på ting med de, men er sliten. De er så tullete og vil ikke høre.

Er dritt lei. Bf er ikke i livet til barna.

Hvorfor fikk jeg barn i det hele tatt?

Hvor gamle er de?

Hva med å bake boller, lage vafler o.l?

Dere kan ha en filmkveld, kakao og popkorn.

Om du er helt utmattet, har du ingen som knytter avlaste det litt?

Skrevet

De er 10 og 12. Skal ut og stå på ski nå, men aller helst så vil jeg bare sove. Eldste vil ikke gjøre noen ting...

Skrevet

Jeg er på jobb.... Og synes det er ekstra kjedelig siden jeg går glipp av et idrettsarrangement med et av barna. Men sånn er det jo noen ganger. 

Anonymous poster hash: b3468...264
Skrevet

De er 10 og 12. Skal ut og stå på ski nå, men aller helst så vil jeg bare sove. Eldste vil ikke gjøre noen ting...

La han slippe da. Kanskje han trenger å slappe av litt.

Du kan ta med minste ut på tur alene, så fremt søsken litt tid hver for seg de også 😉

Skrevet

Vi skulle til byen og titte, ikke shoppe så mye men er koselig å se og guttungen elsker kjøpesenteret. Men han har fått omgangssyka så her sitter vi. Han begynte å spy i natt så vi er alle 3 veldig daffe.

Anonymous poster hash: 333aa...181

Skrevet

Hjemme helt alene. Så her er det rydding, støvtørk, støvsuging, gulvvask, klesvask og ukeshandling på timeplanen.

Når alt er ferdig en lang tur i regnet og så et langt, varmt bad.

Anonymous poster hash: 071ee...eeb

Skrevet

Du gjør deg selv en bjørnetjeneste med å underholde 10 og 12'åringer. Vil du slappe av - så slapp av! De er store nok til å finne på noe selv.

Skrevet

Du gjør deg selv en bjørnetjeneste med å underholde 10 og 12'åringer. Vil du slappe av - så slapp av! De er store nok til å finne på noe selv.

Skulle akkurat til å si det! Aldri i verden om jeg underholder mine på 10 og 12 år. Eldste vil heller spille, sitte på dataen eller skype uansett. 10 åringen ser på TV, er med venner, osv osv. Vil jeg ha litt "fred" sier jeg de får be inn venner, men oppholde seg på rommene sine. Vips 2-4 timer helt for meg selv!

I dag har jeg sendte yngstemann på 4 til farmor siden de avtalte å bake sammen i dag. De to eldste er ute å går på ski.

Har akkurat vasket gulv og ryddet litt.

Når barna og mannen kommer hjem skal vi spise middag sammen, og har avtalt brettspill i kveld alle mann. Kjempekoselig 😊

Når barna er i seng skal mannen og jeg dele ei flaske vin og se en film vi skal leie.

God helg 😃

Anonymous poster hash: 61818...a2a

Skrevet

bare slappe av og kose meg ;) har barnefri

Skrevet

Mannen er ute, så jeg har vært med ungene som lager tegning og skriver fine ord til farsdagen i morgen. Så har vi laget fuglemater av tomflasker. De får han sammen med brevene :) så kan vi henge de utenfor kjøkkenvinduet, der vi sitter og spiser.

Prøver å spare litt, derfor ble det hjemmelagde. Det er jo gøyere å gi for ungene også :)

Anonymous poster hash: 2fe8f...111

Skrevet

La han slippe da. Kanskje han trenger å slappe av litt.

Du kan ta med minste ut på tur alene, så fremt søsken litt tid hver for seg de også 😉

Han slapp i dag, og jeg tok den yngste med på bakken. Er bare lei av at han skal sitter med data hele tiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...