Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Sønnen min ønsker seg Skylanders Imaginators til jul. Han har Trap Team fra før, og da oppdaget vi raskt at det var ting som var ekstra viktige å ha (feller, trap- mastere). Er det noen som har tips til hva vi bør kjøpe/ ønske i tillegg til startpakken? Anonymous poster hash: c0225...471
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Ingen? Anonymous poster hash: c0225...471
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #3 Skrevet 13. november 2016 Dytter en siste gang... 😊 Anonymous poster hash: c0225...471
Love my kidz Skrevet 13. november 2016 #4 Skrevet 13. november 2016 Skal komme med et svar når junior har stått opp 😛 Ligger ekstra lenge i dag fordi han er syk.
Love my kidz Skrevet 13. november 2016 #5 Skrevet 13. november 2016 Han er bare 9 år og har autisme og sliter litt med å forklare meg, men enkelt sagt så sier han at dere må sørge for å ha figurer fra hvert element i allefall. Gutten min visste om det nye spillet allerede i sommer og sparte opp en stor sum for å handle på releasedagen. Solgte unna noe han hadde fra før og sparte bursdagspenger. Så han kjøpte mye ekstra figurer og hadde da noen fra hvert element. Dere må også kjøpe inn ekstra krystaller forresten, også fra hvert element. Håper dette stemmer nå da. Jeg selv er amøbe på spill nemlig 😇😂
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #6 Skrevet 13. november 2016 Han er bare 9 år og har autisme og sliter litt med å forklare meg, men enkelt sagt så sier han at dere må sørge for å ha figurer fra hvert element i allefall. Gutten min visste om det nye spillet allerede i sommer og sparte opp en stor sum for å handle på releasedagen. Solgte unna noe han hadde fra før og sparte bursdagspenger. Så han kjøpte mye ekstra figurer og hadde da noen fra hvert element. Dere må også kjøpe inn ekstra krystaller forresten, også fra hvert element. Håper dette stemmer nå da. Jeg selv er amøbe på spill nemlig 😇😂 Aha! Tenkte meg det var noe lurt å ta hensyn til her, ja! Takk til sønnen din for hjelpa! HI Anonymous poster hash: c0225...471
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå