Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #1 Skrevet 12. november 2016 Bare for å si det: Jeg har ikke den minste mistanke om at han er hos en annen dame. Han skulle på middag hjemme hos en kamerat med guttegjengen og spille poker der. Så jeg tror egentlig han bare har sovnet der. Men han har ikke sendt melding eller gitt lyd fra seg. Jeg trodde han hadde lagt seg på sofaen da han kom hjem (datteren vår lå i sengen vår sammen med meg), men nei.... Jeg har "rett" til å være sint på han? Jeg ble ganske forbanna da jeg oppdaget det, og sendte melding om at han bare kan la være å komme hjem.... (Litt morgengretten også.) Nå er det litt typisk han at han blir sint tilbake, men jeg synes jeg kan få lov til å være irritert nå? Anonymous poster hash: 3701b...e44
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #2 Skrevet 12. november 2016 Irritert ja! Jeg hadde først vært livredd, deretter mistenksom, deretter rasende. Anonymous poster hash: 01f19...be6
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #3 Skrevet 12. november 2016 Ja, fordi man blir redd er det lov og bli sint! Anonymous poster hash: 22482...772
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 Du har all rett til å være sint. VOKSNE MENNESKER sier ifra hvor de er og hva de tenker å gjøre. Du er jo familien hans! Og du har krav på å vite om han kommer hjem i natt eller ikke Anonymous poster hash: 84b80...fd0
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #5 Skrevet 12. november 2016 Nå er jeg redd også. Har sendt han en ny melding om at han må skjønne jeg blir redd, men ikke noe svar. Eldste jenta har en greie hun skal på mellom 10 og 14, så da må jeg dra dit med hele hurven... Hun kan ikke være der alene, i hvert fall ikke hele tiden. HI Anonymous poster hash: 3701b...e44
Mandala Skrevet 12. november 2016 #6 Skrevet 12. november 2016 (endret) Det er ikke rart at han ikke svarer på sms hvis han ble over fordi han var full og sovnet. Da sover han antakelig enda. Hva med å ringe han? Endret 12. november 2016 av Mandala
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #7 Skrevet 12. november 2016 Mannfolk som aldri vokser opp er slitsomt :/ min man gjorde det samme når han var rundt 28 år ( er nå 36 år ) hadde sovnet hos en kompis . Jeg sa til han , snu situasjonen , tenk om ikke jeg kom hjem. Skjønte visst ikke helt den da, men skjedde bare den ene gangen så noe må da ha gått inn . Håper han kommer seg hjem innen kl 10 Anonymous poster hash: c2b73...aea
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #8 Skrevet 12. november 2016 Så uansvarlig av han! Ring kompisen han var hos, det ville jeg ha gjort. Anonymous poster hash: 82587...6e1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #9 Skrevet 12. november 2016 Nå ringte datteren han for hun ville han skulle komme på den greie hun skal på. Han ba om å få snakke med meg, og hadde sovnet hos kameraten. Jeg ble ganske sint og sa at han fikk skjerpe seg og la på røret. Nå er han vel sur tilbake som han pleier, tenker jeg, i stedet for å tenke at jeg faktisk har rett til å bli sint jeg også. Anonymous poster hash: 3701b...e44
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #10 Skrevet 12. november 2016 Jeg hadde vært fly forbanna! Først og fremst fordi jeg hadde blitt redd. Min mann klarte en gang å miste telefonen sin på vorspiel. Og når han oppdaget det var det så "sent at han ikke ville ringe". Og enda værre - utpå natten dro han på nachspiel hos en kvinnelig kollega og sov der og fortsatt uten å gi beskjed. Morgenen etter ringte han meg fra hennes telefon og var blid som ei lerke og lurte på om jeg kunne hente ham. No fucking way! Anonymous poster hash: e2ee9...575
Mandala Skrevet 12. november 2016 #11 Skrevet 12. november 2016 Nå ringte datteren han for hun ville han skulle komme på den greie hun skal på. Han ba om å få snakke med meg, og hadde sovnet hos kameraten. Jeg ble ganske sint og sa at han fikk skjerpe seg og la på røret. Nå er han vel sur tilbake som han pleier, tenker jeg, i stedet for å tenke at jeg faktisk har rett til å bli sint jeg også. Anonymous poster hash: 3701b...e44 Du får ikke akkurat stjerne i boka over håndteringen du heller. Du skriver her kl 8 at han ikke er hjemme. Deretter sender du to sms. Skriver her at du er bekymret og deretter venter du helt til kl 9.30 før du lar datteren deres (!!!) ringe og etterlyse ham? Shit happens og du kunne fint vekket han for lenge siden så han rakk å komme hjem. Istedet blander du inn barnet deres og i tillegg vekker han såpass sent at han ikke rekker hjem. Martyr much eller?
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #12 Skrevet 12. november 2016 Bare for å si det: Jeg har ikke den minste mistanke om at han er hos en annen dame. Han skulle på middag hjemme hos en kamerat med guttegjengen og spille poker der. Så jeg tror egentlig han bare har sovnet der. Men han har ikke sendt melding eller gitt lyd fra seg. Jeg trodde han hadde lagt seg på sofaen da han kom hjem (datteren vår lå i sengen vår sammen med meg), men nei.... Jeg har "rett" til å være sint på han? Jeg ble ganske forbanna da jeg oppdaget det, og sendte melding om at han bare kan la være å komme hjem.... (Litt morgengretten også.) Nå er det litt typisk han at han blir sint tilbake, men jeg synes jeg kan få lov til å være irritert nå? Anonymous poster hash: 3701b...e44 Han har sikkert bare sovnet på sofaen hos kompisen. Er ikke sikkert han våkner på noen timer da! Slapp av...! Anonymous poster hash: 202a3...feb
Gjest Sophie-Ann Skrevet 12. november 2016 #13 Skrevet 12. november 2016 Skjønner ikke hvorfor dette ikke er OK av og til? Jeg har selv sovnet hos en venninne, og kommer hjem på formiddagen. Så lenge det ikke skjer for ofte, tenker jeg at dette er ikke noe å lage styr over.
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #14 Skrevet 12. november 2016 Syns kanskje du overdriver litt? Det kan skje at man sovner, da er det ikke så lett å sende mld. Du sier at du sendte han mld i dag tidlig om at han ikke trenger å komme hjem. Du skulle heller ringt, sagt det rett ut at du blir redd og bekymret når han ikke er hjemme når du våker og bedt han komme seg hjem å være klar til kl 10. Han hadde sikkert fått mer dårlig samvittighet og tenkt seg om en ekstra gang om du hadde snakket med han og fortalt hva du tenker og føler enn nå når du er sur og slenger på røret.. Anonymous poster hash: 52266...aab
Hellejenta Skrevet 12. november 2016 #15 Skrevet 12. november 2016 Du får ikke akkurat stjerne i boka over håndteringen du heller. Du skriver her kl 8 at han ikke er hjemme. Deretter sender du to sms. Skriver her at du er bekymret og deretter venter du helt til kl 9.30 før du lar datteren deres (!!!) ringe og etterlyse ham? Shit happens og du kunne fint vekket han for lenge siden så han rakk å komme hjem. Istedet blander du inn barnet deres og i tillegg vekker han såpass sent at han ikke rekker hjem. Martyr much eller? Enig. Trenger ikke blande barn inn i voksne greier.
Yellow Brick Road Skrevet 12. november 2016 #16 Skrevet 12. november 2016 Dere høres vel omtrent like "smarte" ut begge to. Jeg hadde blitt sur om gubben ikke kom hjem, men det får da være måte på drama. Og å blande inn datteren er uhørt.
Anyne Skrevet 12. november 2016 #17 Skrevet 12. november 2016 Hadde blitt bekymret og prøvd å ringe han. Hvis jeg ikke fikk tak i han ville jeg ventet litt for så å ringe en av de han var med. Evt kjørt dit for å se etter han. Hadde han sovnet av hadde jeg sagt at jeg ble redd noe hadde skjedd og at han må få til å gi beskjed neste gang. Hadde han ledd av det hadde jeg blitt irritert og forklart hvorfor.
Von Hertelhofen Skrevet 12. november 2016 #18 Skrevet 12. november 2016 Herregud, at han sovnet hos en kompis en gang gjør vel ingenting! Du får si du ble redd for han og at du regner med at han gir beskjed neste gang. Gjort er gjort.
februarprins2013 Skrevet 12. november 2016 #19 Skrevet 12. november 2016 litt eiersyk synes jeg, er kun hos en kamerat, kan ikke gjøre noe en sjelden gang
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #20 Skrevet 12. november 2016 Altså ... vi er voksne mennesker med barn , å bli så dritings at du sovner hos kompisen din så du glemmer kone og unger er ikke greit i mine øyne. Man har faktisk ett ansvar når man har familie Anonymous poster hash: c2b73...aea
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #21 Skrevet 12. november 2016 Min samboer kommer alltid hjem med siste nattbuss. Skjedde en gang at han ikke gjorde det, fikk ikke tak i han. Ikke på mld eller når jeg ringte.hadde ikke hørt fra han på 12 timer. Ble ikke sint,men bekymret og redd. Han kom halv 6 om morgenen. Da han våknet utpå dagen ga jeg beskjed om at neste gang fikk han sende mld iløpet av kvelden. Og når var på vei hjem. Og det har han gjort siden. Ja han er voksen og kan gjøre som han vil, men en mld kan han sende meg Anonymous poster hash: 747d9...c06
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #22 Skrevet 12. november 2016 Skjønner deg litt, da jeg også har våknet 4-5 på natta og mannen enda ikke har kommet hjem. Og i tillegg ikke har svart når jeg ringer flere ganger. Men han er diabetiker, så da kutter jeg rett til scenarioet hvor han ligger i en grøft med alvorlig føling og ikke får hjelp. Men jeg er enig med flere her at du kunne jo ringt med en gang i stedet for å sende sms kl. 8 (jeg kjenner ingen som er våkna og klare for dagen kl. 8 dagen etter de har drukket alkohol), da hadde du nok også fått svar mye fortere. Og høres litt dramatisk ut at datteren må ringe og etterlyse pappan... Anonymous poster hash: 1f251...634
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #23 Skrevet 12. november 2016 Sorry, glem det med alkoholen Glemte mens jeg leste kommentarer at du ikke hadde skrevet noe om alkohol i bildet. Anonymous poster hash: 1f251...634
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå