Gå til innhold

Eksen min er som Ross i Friends.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han gifter seg med alle han dater.

Vi har et godt forhold, han er en fin fyr, bare litt umoden og barnslig. Har et følelsesregister som en 16 åring.

Han har nå giftet seg for fjerde gang.

Jeg møtte han da han var skilt fra kone nummer to. Etter tre måneder begynte han å snakke om bryllup. 😱😱😱 jeg sa som sant var at jeg kommer aldri til å ville gifte meg, forholdet bare skled ut i sanden og vi bevarte et godt vennskap.

Nå har han altså giftet seg for fjerde gang.

Og jeg sitter og funderer, er dette egentlig normal adferd? Å fri og springe til alters etter ett års forhold?

Blir nesten litt bekymret for dette enorme forpliktelsesbehovet hans.

I tillegg så vet jeg at han var utro mot kone nummer tre, kone nummer én kasta han ut fordi hun "trodde" han hadde vært utro. Han nektet selvsagt.

Er dette normalt?

Anonymous poster hash: 7f695...8f9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Normalt er det vel ikke, men han er vel bare en håpløs romantiker da - som ikke helt har catcha poenget med "til døden skiller oss ad" (for de er vel i live disse ekskonene).

Selv hadde jeg neppe funnet det særlig smigrende å bli fridd til av en fyr som hadde vært gift 4 ganger før.

Skrevet

Ikkje heilt uvanleg å gifte seg etter eit års forhold, både eg og fleire eg kjenner har gjort det, men det held som regel med den eine gongen.  Sjølv Trump er berre på si tredje kone, så fire ekteskap er sjølvsagt langt frå normalt.  Eg synes og det er rart å svare ja på frieri etter kort tid når friaren har vore gift tre gonger før

Skrevet

Ikkje heilt uvanleg å gifte seg etter eit års forhold, både eg og fleire eg kjenner har gjort det, men det held som regel med den eine gongen. Sjølv Trump er berre på si tredje kone, så fire ekteskap er sjølvsagt langt frå normalt. Eg synes og det er rart å svare ja på frieri etter kort tid når friaren har vore gift tre gonger før

Det glemte jeg å si. Han har ikke fortalt hun siste alle gangene han har vært gift. Hun vet bare om de to han har fått barn med.

Vi er gode venner i dag, ikke sånn at jeg var i bryllupet men tar en kaffe i ny og ne og mailer innimellom.

Nå når han hadde fridd til hun siste så slo det meg at han mangler veldig impulskontroll. Sitter og lurer på om han egentlig burde hatt en diagnose.

Håper dette ekteskapet varer da.

Jeg bryr meg jo om han og vil han skal lykkes.

Anonymous poster hash: 7f695...8f9

Skrevet

Normalt er det vel ikke, men han er vel bare en håpløs romantiker da - som ikke helt har catcha poenget med "til døden skiller oss ad" (for de er vel i live disse ekskonene).

Selv hadde jeg neppe funnet det særlig smigrende å bli fridd til av en fyr som hadde vært gift 4 ganger før.

Ikke særlig mye romantikk i utroskap da :P

Skrevet

Ikkje heilt uvanleg å gifte seg etter eit års forhold, både eg og fleire eg kjenner har gjort det, men det held som regel med den eine gongen.  Sjølv Trump er berre på si tredje kone, så fire ekteskap er sjølvsagt langt frå normalt.  Eg synes og det er rart å svare ja på frieri etter kort tid når friaren har vore gift tre gonger før

Mange er ganske naive. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...