Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Anonymous poster hash: 4018a...8dd
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 Vi porsjonerer ikke. Vi kjøper smågodt og har på bordet. Han tar det han har lyst på Anonymous poster hash: f3055...dfe
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 1 Pakke Søte Bjørnar og en liten kindersjokolade . Anonymous poster hash: f4df2...f56
MamsenMedToSmå Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 (endret) Ikke mye. Han har akkurat begynt å få lørdagsgodt. Eksempler er en kjærlighet på pinne, litt popkorn eller 5 smågodt biter. (Altså en av delene, ikke alt på en gang) Endret 11. november 2016 av MamsenMedToSmå
MammantilNurket Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Eh ... ingenting. Tror ikke han vet hva det er en gang. Han får kanskje en bolle hvis vi er ute å handler i helgene eller er på café. I ettermiddag fikk han imidlertid tre nonstop og en "Rittersport-mini" (ca.16.gram). Sist han fikk noe søtt var en bolle på café sist torsdag.
Hjertefru Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 En 5-6 biter smågodt. Må porsjonere ut til både små og store "trollunger". Har prøvd å sette frem en skål,men da blir det jungelens lov og krig, ev. Etterfulgt av spying.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 Min blir 4 nå snart da, men han får kanskje 7-8 biter smågodt. Anonymous poster hash: 6a925...1c3
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 Enten et lite rør smartis, en boks gomp eller en liten kindersjokolade. Anonymous poster hash: d51f5...356
MammantilNurket Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 Min har aldri smakt smågodt en gang. Har deres treåringer eldre søsken? Vi er ikke en veldig godteglad familie. Jeg, for min del, vil ha vin enn snop ... I forbindelse med middagen i dag rev jeg cheddar ... Herr Sønn gikk helt bananas. Tror han kunne kjørt i seg hele biten om han hadde fått lov.
Snøfnugget Skrevet 11. november 2016 #10 Skrevet 11. november 2016 2,5 åringen vår får et par biter sjokolade, litt rosiner/frukt/pops/fruktstang etc. Noen ganger noen flak med potetgull. Ingen klar regel her, noen ganger har vi kake/is/vafler osv og da blir det med det.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #11 Skrevet 11. november 2016 Min har aldri smakt smågodt en gang. Har deres treåringer eldre søsken? Vi er ikke en veldig godteglad familie. Jeg, for min del, vil ha vin enn snop ... I forbindelse med middagen i dag rev jeg cheddar ... Herr Sønn gikk helt bananas. Tror han kunne kjørt i seg hele biten om han hadde fått lov. Min har ikke eldre søsken nei. Men blir jo alltids eksponert for godteri, feks gjennom at eldre barn i BHG snakker om det, og ikke minst fra besteforeldre. Ser ingen grunn til å være nazi på dette. Anonymous poster hash: d51f5...356
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #12 Skrevet 11. november 2016 Jeg gir et Kinderegg og en smurfe eske og litt skjokolade Anonymous poster hash: 4018a...8dd
MammantilNurket Skrevet 11. november 2016 #13 Skrevet 11. november 2016 Min har ikke eldre søsken nei. Men blir jo alltids eksponert for godteri, feks gjennom at eldre barn i BHG snakker om det, og ikke minst fra besteforeldre. Ser ingen grunn til å være nazi på dette. Anonymous poster hash: d51f5...356 Vi er ikke nazi, altså, menvi har ikke barnevennlig godteri i huset. Vet ikke hva barn liker å spise en gang. Jeg kjøpte smurfepastiller i forbindelse med et legebesøk en gang. Det var stas. Ellers kjøper vi voksen-godteri som mørk sjokolade med chilli, hvit sjokolade eller konfekt/praliner med alkohol når vi er i utlandet. Disse kan imidlertid fint stå fremme på bordet i en liten skål uten at sønnen vår rører dem/spør om å få.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #14 Skrevet 11. november 2016 Vi er ikke nazi, altså, menvi har ikke barnevennlig godteri i huset. Vet ikke hva barn liker å spise en gang. Jeg kjøpte smurfepastiller i forbindelse med et legebesøk en gang. Det var stas. Ellers kjøper vi voksen-godteri som mørk sjokolade med chilli, hvit sjokolade eller konfekt/praliner med alkohol når vi er i utlandet. Disse kan imidlertid fint stå fremme på bordet i en liten skål uten at sønnen vår rører dem/spør om å få. Du får være grei å sette fram en smurfeeske enn å lure han med å sette frem voksen godteri.jøss 🙈 Anonymous poster hash: cfbe8...629
MammantilNurket Skrevet 11. november 2016 #15 Skrevet 11. november 2016 Du får være grei å sette fram en smurfeeske enn å lure han med å sette frem voksen godteri.jøss 🙈 Anonymous poster hash: cfbe8...629 Med all respekt å melde: det der gav ikke mening.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #16 Skrevet 11. november 2016 Vel i dag fikk han 10 smågodtbiter som helgegodt. Men som regel en kjærlighet og et Kinderegg. Anonymous poster hash: e2dfa...d0d
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #17 Skrevet 11. november 2016 Her er det eldre søsken, så både 2 og 4 åringen får litt lørdagsgodt. Anonymous poster hash: bb2cc...085
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #18 Skrevet 11. november 2016 7-8 smågodtbiter.. Anonymous poster hash: bcf14...94e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #19 Skrevet 11. november 2016 Min treåring har storebror på snart seks, som på et eller annet tidspunkt fikk med seg at det finnes noe som heter lørdagsgodt. De får det samme, ofte et kinderegg, Smarties og en slikkepinne. Ellers spiser vi voksne snop etter at barna har lagt seg (utenom sjokoladen jeg sniker til kaffen etter middagen, selvsagt...), men det endres nok når de blir eldre og er lenger oppe i helgene. Anonymous poster hash: fb440...e0c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #21 Skrevet 11. november 2016 Vi er ikke nazi, altså, menvi har ikke barnevennlig godteri i huset. Vet ikke hva barn liker å spise en gang. Jeg kjøpte smurfepastiller i forbindelse med et legebesøk en gang. Det var stas. Ellers kjøper vi voksen-godteri som mørk sjokolade med chilli, hvit sjokolade eller konfekt/praliner med alkohol når vi er i utlandet. Disse kan imidlertid fint stå fremme på bordet i en liten skål uten at sønnen vår rører dem/spør om å få. Kanskje greit å tilpasse litt mer barnevennlig når han begynner å spise godis Anonymous poster hash: af073...ac7
Liljeduft Skrevet 11. november 2016 #22 Skrevet 11. november 2016 Eventyrsjokolade eller en bringebæryoghurt med sjokolade Av og til har vi potetgull eller popkorn fremme, og da tar hun gjerne litt av det også.(2-3 flak/en liten håndfull)
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #23 Skrevet 11. november 2016 Får et kinderegg og bær. Er ikke så interessert i annet enn sjokolade. Anonymous poster hash: d3c1d...66a
februarprins2013 Skrevet 12. november 2016 #24 Skrevet 12. november 2016 han blir 4 i februar, han får stort sett 20 kr, så blir gjerne en pastill eske og en liten sjokolade, så bruker aldri hele 20 kr
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #25 Skrevet 12. november 2016 Min begynte med lørdagsgodt da han var 5. Kunne ikke falle meg inn å innføre det på en 2-3 åring. Anonymous poster hash: c41a5...952
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå