Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Smilerynkene begynner viiiirkelig å vise seg frem Ellers er jeg litt tørr og blass i ansiktet.... vurderer kjøpe en sånn krem-higlighter... Anonymous poster hash: d24a8...ad1
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 Peeling to ganger i uka God fuktighetskrem (prøv deg frem hva som passer til din hud) Sunn mat med nok fett Litt lett selvbruning En time hos sminkør Anonymous poster hash: 30f4a...df0
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Peeling to ganger i uka God fuktighetskrem (prøv deg frem hva som passer til din hud) Sunn mat med nok fett Litt lett selvbruning En time hos sminkør Anonymous poster hash: 30f4a...df0 Takk for tips Bruker en krem med syre i som skal ta kvisene... fra hudlege.... Så tør ikke bruke selvbruning, redd jeg blir skjoldete? Prøver spise sundt Sminkør, haha... har ikke råd... kanskje om noen år Fuktighetskrem sliter jeg med å finne... bruke LaRoshay i dag, mot rocecea... Hilsen HI Anonymous poster hash: d24a8...ad1
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #4 Skrevet 12. november 2016 Takk for tips Bruker en krem med syre i som skal ta kvisene... fra hudlege.... Så tør ikke bruke selvbruning, redd jeg blir skjoldete? Prøver spise sundt Sminkør, haha... har ikke råd... kanskje om noen år Fuktighetskrem sliter jeg med å finne... bruke LaRoshay i dag, mot rocecea... Hilsen HI Anonymous poster hash: d24a8...ad1 Tipsene du har fått ville funket bra for de aller fleste. Når du har så mye ekstra-greier i kombinasjon med dårlig tid, skal det noe til for å kunne gi deg råd. Du VET at hudpleie koster penger. For meg virker det som du egentlig ikke var så interessert i råd og tips. Anonymous poster hash: 53a49...608
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #5 Skrevet 12. november 2016 Du er 36 og vil aldri mer se ut igjen som 25, så du trenger ikke prøve en gang. Når du har hudproblemer fra før må du være glad at du ser noenlunde ut (hilsen couperose-plaget). Hvorfor vil du egentlig se yngre ut? Anonymous poster hash: 2086c...996
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #6 Skrevet 12. november 2016 Du er 36 og vil aldri mer se ut igjen som 25, så du trenger ikke prøve en gang. Når du har hudproblemer fra før må du være glad at du ser noenlunde ut (hilsen couperose-plaget). Hvorfor vil du egentlig se yngre ut? Anonymous poster hash: 2086c...996 Enig !! Har en venninne på 35 år som sminker seg så mye , tror hun er 22 år enda. Er bare trist å se på. Sagt fra mange ganger , men da blir hun bare sur Anonymous poster hash: b141e...7c7
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #7 Skrevet 12. november 2016 Tipsene du har fått ville funket bra for de aller fleste. Når du har så mye ekstra-greier i kombinasjon med dårlig tid, skal det noe til for å kunne gi deg råd. Du VET at hudpleie koster penger. For meg virker det som du egentlig ikke var så interessert i råd og tips. Anonymous poster hash: 53a49...608 Dårlig råd, ikke dårlig tid. Anonymous poster hash: 53a49...608
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 12. november 2016 #8 Skrevet 12. november 2016 Ikke bruk for mye sminke!! Kan ikke få sagt det nok. Synes man lett kan se eldre ut. Med ekstra hudproblemer ville jeg kostet på meg profesjonell hjelp. Noen steder kan man få gratis konsultasjon mot å kjøpe noen produkter
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #9 Skrevet 12. november 2016 La Roche Posay har en serie for sensitiv hud, Toleriane, vil anbefale den. En god primer kan også gjøre underverker. Anonymous poster hash: 738a1...aac Anonymous poster hash: 738a1...aac
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #10 Skrevet 12. november 2016 Her går det i brun eyeliner under, sort tynn strek over, litt maskara og et tynt lag med flytende foundation som matcher hudfargen min. er over 30 år og ble spurt om legitimasjon da jeg skulle kjøpe røyk i går. (Og de sier at røykere ser gamle ut?? ) Anonymous poster hash: c5653...117
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #11 Skrevet 12. november 2016 Jeg er 45 og er heldig med genene,først nå har smilerynkene og de fine linjene kommet. Jeg kostet på meg en time hos kosmetolog. 1: Grunnlaget er viktig. Peeling som nevnes over,1 til 2 ganger i uka. 2:Dagkrem og nattkrem. 3:Legg primer,legg gjerne litt kr i den 4:Foundation,få hjelp til å finne riktig tone,og ikke minst ift hudtypen din. 5:IKKE legg Foundation rundt øynene,det vil fremheve rynker og linjer. Legg en concealer i samme tone som Foundation rundt øynene. 6:Litt kremrouge under kinnben,og litt på haken. 7:Legg en tanke lys øyenskygge rett under øyebrynene (få hjelp til å nappe de i riktig fasong og eventuelt farg de) fra midten og ut,blend godt ut. 8:Sort eller brunsort eyeliner langs vippekant på øvre øyelokk fra midten og ut,ton godt ut. 9:Maskara kun på vippene på øvre øyelokk 10:Lys kajal på våtkanten 11:Lypsyl med litt farge. Gjort på 10 min 😊 Anonymous poster hash: 430c5...4cd
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #12 Skrevet 12. november 2016 Jeg er 45 og er heldig med genene,først nå har smilerynkene og de fine linjene kommet. Jeg kostet på meg en time hos kosmetolog. 1: Grunnlaget er viktig. Peeling som nevnes over,1 til 2 ganger i uka. 2:Dagkrem og nattkrem. 3:Legg primer,legg gjerne litt kr i den 4:Foundation,få hjelp til å finne riktig tone,og ikke minst ift hudtypen din. 5:IKKE legg Foundation rundt øynene,det vil fremheve rynker og linjer. Legg en concealer i samme tone som Foundation rundt øynene. 6:Litt kremrouge under kinnben,og litt på haken. 7:Legg en tanke lys øyenskygge rett under øyebrynene (få hjelp til å nappe de i riktig fasong og eventuelt farg de) fra midten og ut,blend godt ut. 8:Sort eller brunsort eyeliner langs vippekant på øvre øyelokk fra midten og ut,ton godt ut. 9:Maskara kun på vippene på øvre øyelokk 10:Lys kajal på våtkanten 11:Lypsyl med litt farge. Gjort på 10 min Anonymous poster hash: 430c5...4cd Hvilken primer er god? Anonymous poster hash: e423c...862
Gjest Antarctica Skrevet 12. november 2016 #13 Skrevet 12. november 2016 Sove nok! Det er alfa og omega... Og kanskje male noen fregner, eller røde fine roser i kinnene?
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #14 Skrevet 13. november 2016 Hva gjør primeren, egentlig? Anonymous poster hash: 0ace1...e01
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #15 Skrevet 13. november 2016 Jeg er 45 og er heldig med genene,først nå har smilerynkene og de fine linjene kommet. Jeg kostet på meg en time hos kosmetolog. 1: Grunnlaget er viktig. Peeling som nevnes over,1 til 2 ganger i uka. 2:Dagkrem og nattkrem. 3:Legg primer,legg gjerne litt kr i den 4:Foundation,få hjelp til å finne riktig tone,og ikke minst ift hudtypen din. 5:IKKE legg Foundation rundt øynene,det vil fremheve rynker og linjer. Legg en concealer i samme tone som Foundation rundt øynene. 6:Litt kremrouge under kinnben,og litt på haken. 7:Legg en tanke lys øyenskygge rett under øyebrynene (få hjelp til å nappe de i riktig fasong og eventuelt farg de) fra midten og ut,blend godt ut. 8:Sort eller brunsort eyeliner langs vippekant på øvre øyelokk fra midten og ut,ton godt ut. 9:Maskara kun på vippene på øvre øyelokk 10:Lys kajal på våtkanten 11:Lypsyl med litt farge. Gjort på 10 min 😊 Anonymous poster hash: 430c5...4cd Det var veldig gode råd! Anonymous poster hash: 1f3c0...eca
Anonym bruker Skrevet 13. november 2016 #16 Skrevet 13. november 2016 Primer! Min nye bestevenn. Anonymous poster hash: d8821...bfd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå