Gå til innhold

Blir det morgensex på søndag, eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere for å glede mannen? 😊

Anonymous poster hash: 928a6...b3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sex har vi hver dag, såfremst vi er hjemme begge to.

Men for å glede mannen av og til slår jeg til med sexy undertøy og helaften  :D

Anonymous poster hash: d888d...738
Skrevet

Det skal nå ikke være sex på morsdagen for da må mor få slippe....... Så er faktisk litt usikker på farsdagen altså.......

Anonymous poster hash: d95fd...86c

Skrevet

Nope, men jeg skal være så allright at jeg venter med skillsmissepapirene til en annen dag.

Anonymous poster hash: 8e1c7...d31

Skrevet

Nå er ikke mannen min far så han får da for pokker ikke sex selvom det er farsdag....?

Anonymous poster hash: 9fdcc...222

Skrevet

Nei er du gal.

Men kanskje han skal få styre over fjernkontrollen til tv'n bittelitt :)

Anonymous poster hash: 71739...517

Skrevet

Neppe... Vi har en baby som våkner før hanen gryr... Så her får han frokost, kan ikke knuse egg uten å steke bacon ;)

Anonymous poster hash: 6c7f5...77e

Skrevet

Mannen? Det er FARSdag. Besøk nå barnas bestefar heller og gled DIN far. Hva med når våre fedre blir gamle enkemenn? Skal de sitte alene på farsdag fordi kona er død og ungene vil heller please sin far? Som er far til noen andre?? Argh

Anonymous poster hash: 656e6...e22

Skrevet

Tror ikke jeg gidder. Er alene hjemme.

Anonymous poster hash: 30ca7...df9

Skrevet

Nei, men han skal få seg en blomsterkvast og en god frokost.

Skrevet

Jeg har da ikke sex med min egen far 😱😱 Han får nøye seg med bok og vin i farsdagsgave

Anonymous poster hash: 9f9d1...86f

Skrevet

Nei, siden barna våkner 5.30 blir det dårlig med det! Sparer det til kvelden.

Skrevet

Mannen? Det er FARSdag. Besøk nå barnas bestefar heller og gled DIN far. Hva med når våre fedre blir gamle enkemenn? Skal de sitte alene på farsdag fordi kona er død og ungene vil heller please sin far? Som er far til noen andre?? Argh

Kan man ikke ha sex med mannen sin på søndag morgen hvis man skal besøke sin far samme dag? Skjønte ikke den gitt... Det ene utelukker vel ikke det sndre?

Anonymous poster hash: 445f4...7c5

Skrevet

Håper virkelig det. Vi skal ut å feire et vennepar, så barna skal ligge hos mormor batt til søndag. Da må man benytte sjansen, farsdag eller ikke farsdag. 😄

Anonymous poster hash: c0df0...ffa

Skrevet

Mannen får sex hver søndag. Pappan min skal få kake. Mulig det blir frokost fra morgenlevering.no på mannen min også. 😘

Anonymous poster hash: 24ab8...1b3

Skrevet

Jeg hjelper barna med å gjøre noe hyggelig for pappaen sin på farsdag.. jeg gjør ingenting spesielt for han, han er min mann ikke min far!!

Anonymous poster hash: 12d54...3ea

Skrevet

Med 3 barn på 1,6 og 10 + ei på 16 , ser prognosene for morgensex dårlige ut de neste 20 år😂😂

Skrevet

Kan man ikke ha sex med mannen sin på søndag morgen hvis man skal besøke sin far samme dag? Skjønte ikke den gitt... Det ene utelukker vel ikke det sndre?

Anonymous poster hash: 445f4...7c5

Her er det fokus på å glede mannen sin på søndag. Det er ikke det som er greia, hva med p tenke på å glede faren sin heller. Det er det jeg mener. Ingen som har skrevet innlegg om "hvordan gjør du ekstra stas på faren din på søndag da?" Eller "hvordan har dere tenkt å overraske faren deres i morgen?" Alle er opptatt av sin mann som om det er det dagen er laget for.

Hva med morsdag da hvis det er lettere å forstå. Om det i deres hus er kultur for å gjøre stas på sin kone, altså din mann kjøper blomster og er ekstra grei med deg denne dagen. Da fortsetter det sånn når barna har flyttet ut og, hva vil du sette pris på resten av livet? At ungene dine besøker deg på morsdag eller at de blir hjemme og pleier kona si? Dere er vel hyklere alle sammen, forventer av både den ene og den andre mens dere ikke tenker på deres egne foreldre selv

Skrevet

Her er det fokus på å glede mannen sin på søndag. Det er ikke det som er greia, hva med p tenke på å glede faren sin heller. Det er det jeg mener. Ingen som har skrevet innlegg om "hvordan gjør du ekstra stas på faren din på søndag da?" Eller "hvordan har dere tenkt å overraske faren deres i morgen?" Alle er opptatt av sin mann som om det er det dagen er laget for.

Hva med morsdag da hvis det er lettere å forstå. Om det i deres hus er kultur for å gjøre stas på sin kone, altså din mann kjøper blomster og er ekstra grei med deg denne dagen. Da fortsetter det sånn når barna har flyttet ut og, hva vil du sette pris på resten av livet? At ungene dine besøker deg på morsdag eller at de blir hjemme og pleier kona si? Dere er vel hyklere alle sammen, forventer av både den ene og den andre mens dere ikke tenker på deres egne foreldre selv

En logisk forklaring er vel at mange her inne er såpass gamle at foreldrene ikke lenger lever 😢

Anonymous poster hash: 928a6...b3b

Gjest Sophie-Ann
Skrevet

Nope, men han får to gaver og frokost på sengen.

Skrevet

Aner ikke. Planlegger ikke å ha sex, i alle fall ikke flere dager i forveien.

Skrevet

Nope.. Mannen er på jobb.. Og hadde nok ikke blitt om han var hjemme heller. Han vil ikke.. Sextørke her 😳

Anonymous poster hash: 29621...f45

Skrevet

Det er vel heller han som gir meg sex en gang i halvåret, men men...

Anonymous poster hash: 2ae47...33a
Skrevet

Med 3 barn på 1,6 og 10 + ei på 16 , ser prognosene for morgensex dårlige ut de neste 20 år😂😂

Det var en dårlig prognose. Har du tenkt å la ettåringen ligge på rommet deres til 20 årsalderen? 😅😅

Anonymous poster hash: f5bc8...5cd

Skrevet

Helt sikker! Siden jeg har ordnet med barnevakt for ungene. Så da blir det helaften med en ekstramann i kveld med litt attpåsex på søndagsmorgen. Gleeeeeeeeeeder meg!

Anonymous poster hash: f5bc8...5cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...