Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #27 Skrevet 12. november 2016 Jobbet et år som ringevikar. Var innom mange steder innenfor samme bransje. Ble oppringt av flere som oppfordret meg til å søke jobb hos dem Anonymous poster hash: 9912b...90d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #28 Skrevet 12. november 2016 Ja. Var i en jobb som jeg elsket, og hadde aldri tenkt at jeg skulle bytte jobb. Så ble jeg oppringt av noen som hadde spottet meg gjennom en utdanning jeg tok, og jeg ble tilbudt jobb. Det var en fantastisk mulighet, og etter å ha avklart med ledelsen i den jobben jeg hadde så valgte jeg å si ja. Jeg fikk faktisk et mottiltak fra den jobben jeg forlot, men takket nei. Så noe må de ha sett i meg som jeg ikke har sett selv. Brukte lang tid på å akseptere at jeg var like god som mine nye kollegaer, og gikk med en syk følelse av at jeg skulle bli avslørt som inkompetent 😁 I dag trives jeg kjempegodt og mestrer den nye jobben min. Har fått helt fantastiske kollegaer, og har beholdt kontakten med mine tidligere kollegaer, blir fortsatt invitert med på julebord osv. Jeg har fått et tilbud fra en annen arbeidsgiver for en tid siden, men nå holder jeg meg der jeg er. Kunne ikke hatt det bedre. Jeg har vært utrolig heldig! Men de første årene etter utdanningen var jeg sikker på at jeg aldri ville fått jobb. Anonymous poster hash: bc39d...f95
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #29 Skrevet 12. november 2016 Ja, i min nåværende jobb😊 I kommunen😅 Jeg vet ikke om det er riktig å si det, men jeg ble spurt av leder om å komme å jobbe der. Jeg var innom som vikar innimellom, jobbet fast i en annen bydel. Lederen på nye arbeidsplass oppfordret meg til å komme over til dem på fast basis, med en turnus jeg bestemte mye selv, og med lovnad om å kurse/utdanne meg. Nå 12 år senere har jeg fått høyskoleutdannelse og har endel lederansvar😊 Anonymous poster hash: e05d3...075
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #30 Skrevet 12. november 2016 Ikke akkurat headhuntet. Men oppfordret til å søke lederstillingen på min avdeling. Anonymous poster hash: 4cebb...f1d
Anonym bruker Skrevet 12. november 2016 #31 Skrevet 12. november 2016 Ja. To ganger, ene gangen i jobben jeg er i nå. Anonymous poster hash: eaea4...51e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå