Gå til innhold

Pynter du litt på sannheten av og til?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som regel gjør jeg det, når jeg gjør eller mener noe som ikke er politisk korrekt. Sikkert litt på samme måte som folk pyntet på hvem de skulle stemme på i USA.

Jeg velger for eksempel å Pynter du litt på sannheten når det gjelder vaksiner. De jeg kjenner tror at barna har følgt vaksineprogrammet, men det er ikke tilfelle. Vi flyter nok litt på flokkimmuniteten. Ingen andre en jeg og min mann som vet det. (vet det er et litt hissig emne her inne, men ikke diskuter det i denne tråden).

Kom gjerne med eksempler.

Anonymous poster hash: 92a82...b02
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svært sjeldent, jeg pynter litt på sannheten når det gjelder mine synspunkter angående skatt og flyktninger.

Anonymous poster hash: 00cbd...e20

Skrevet

Som regel gjør jeg det, når jeg gjør eller mener noe som ikke er politisk korrekt. Sikkert litt på samme måte som folk pyntet på hvem de skulle stemme på i USA.

Jeg velger for eksempel å Pynter du litt på sannheten når det gjelder vaksiner. De jeg kjenner tror at barna har følgt vaksineprogrammet, men det er ikke tilfelle. Vi flyter nok litt på flokkimmuniteten. Ingen andre en jeg og min mann som vet det. (vet det er et litt hissig emne her inne, men ikke diskuter det i denne tråden).

Så når "de du kjenner" får et spedbarn, eller et sykt barn som ikke bør utsettes for smitte via dine barn, da kaller du det fortsatt for å "pynte på sannheten"? Selv om det potensielt kan drepe noen?

Du kan jo også servere sesamfrø i salaten til en som er allergisk mot sesam, og "pynte litt på sannheten" ved å si at der ikke er noen. Men han skjønner det jo når han får anafylaktisk sjokk og må på sykehus med blålys...

Anonymous poster hash: 4a8e7...385

Skrevet

Pynter på sanheten ja, det gjør vel alle det? Alt ser f. Eks bedre ut på face.. 😂

Det med vaksine gidder jeg ikke å kommentere. Typisk fredagstråd, bare for å lage kvalm. Og akkurat nå gidder jeg ikke kjenner jeg😳

Anonymous poster hash: c5016...b8e

Skrevet

Pynter stadig vekk... Later som om jeg lever sunnere enn jeg gjør... Det er skikkelig teit, jeg vet, men jeg var skikkelig helsefreak en stund, og det er så flaut å ha fakt tilbake til gamle vaner :/

Anonymous poster hash: bb024...e54

Skrevet

Å pynte litt på sannheten kan være å si at de fulgte v.programmet, mens dere egentlig ventet mye lengre enn det som var anbefalt tidspunkt før barnas fikk dem.

Har dine barn ingen vaksiner, så lyver du.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...