Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Har nettopp fått resept på Tostran gel pga ikke-eksisterende sexlyst. Finner lite erfaringer fra kvinner på nettet, men kanskje noen her inne har prøvd? Anonymous poster hash: aa91e...f58
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 Googlet det for deg og fant dette på søsterforumet doktor online: http://forum.doktoronline.no/topic/405769-testosterontilskudd-kvinner/ Anonymous poster hash: b0db2...b15
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Takk (Det var en av de få jeg fant selv da jeg søkte rundt i stad.) Anonymous poster hash: aa91e...f58
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Den tråden over sporet forresten av fra testosteron til autisme og generell sexlyst etter ca to innlegg, så jeg skulle gjerne hørt fra andre. Men det er kanskje ikke så mange som faktisk har prøvd? Føler meg litt som en prøvekanin nå, merker jeg. Anonymous poster hash: aa91e...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå