Gå til innhold

Noen som har mann som kan bil?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det viktig å la bilen bli varm før man kjører den? Jeg fikk lære meg når jeg tok førerkortet at jeg aldri måtte bruke bilen før den hadde stått seg litt varm. Men jeg har ikke tid til å stå og vente på at bilen skal bli varm nå som det er så kaldt. Tar bilen skade av å bli kjørt mens den er kald? 



Anonymous poster hash: 78f9d...2c4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Damer kan vel også ha peiling? Jeg har ikke det selv, men vet st det er ulovlig å la bilen gå på tomgang.

 

Anonymous poster hash: 2859c...56d

Skrevet

Damer kan vel også ha peiling? Jeg har ikke det selv, men vet st det er ulovlig å la bilen gå på tomgang.

 

Anonymous poster hash: 2859c...56d

Nei, men altså, det er en mannegreie å skru på tekniske ting. Menn kan dette med bil. De fleste menn i alle fall. Men jeg ser mange som lar bilen stå på tomgang når det er så kaldt som nå? Særlig utenfor butikken.

 

Anonymous poster hash: 78f9d...2c4

Skrevet

Kald start slitter på startmotor og batteri så har du mulighet til å bruke motorvarmer er det bedrecfor bilen enn å starte kaldbil.

Å la bilen stå på tomgang for å bli varm har ingen effekt for bilen da er den jo alt kaldstartet.

 

Anonymous poster hash: 72ca6...967

Skrevet

Kald start slitter på startmotor og batteri så har du mulighet til å bruke motorvarmer er det bedrecfor bilen enn å starte kaldbil.

Å la bilen stå på tomgang for å bli varm har ingen effekt for bilen da er den jo alt kaldstartet.

 

Anonymous poster hash: 72ca6...967

Takk! <3  Så det går greit å kjøre bilen selv om den er kald? Det er bare å starte bilen som er farlig når den er kald?

 

Anonymous poster hash: 78f9d...2c4

Skrevet

 

Takk! <3 Så det går greit å kjøre bilen selv om den er kald? Det er bare å starte bilen som er farlig når den er kald?

 

Anonymous poster hash: 78f9d...2c4

Det er jo ikke farlig, bare sliter mer på batteriet - ergo er motorvarmer bra for batteriet.

 

Anonymous poster hash: 3fdb5...d57

Skrevet

Greit å la motoren stå å gå et par minutt før du kjører, når det er kaldt.

 

Motorvarmer er også bra

 

Anonymous poster hash: 735ee...0ef

Skrevet

Det er ikke farlig å kjøre en kald bil nei.

Du bør forøvrig lære deg det grunnleggende om bil selv.

 

Det er helt legitimt å ikke kunne bytte viftereim selv, men å kunne skifte dekk å minske motorslittasje bør alle kunne.

 

Dette spørsmålet er på høyde om en mann skulle spørre om noen har koner som er gode til å lage mat fordi han lurer på hvordan man steker egg.

 

Vi lever i 2016 vi kan ikke lenger gjøre oss avhengig av å alltid ha en mann å spørre.

Menn er ikke født med grunnleggende kunnskaper om bil og damer er ikke født eksperter på brødbaking.

 

Anonymous poster hash: 72ca6...967

Skrevet

 

Nei, men altså, det er en mannegreie å skru på tekniske ting. Menn kan dette med bil. De fleste menn i alle fall. Men jeg ser mange som lar bilen stå på tomgang når det er så kaldt som nå? Særlig utenfor butikken.

 

Anonymous poster hash: 78f9d...2c4

😂😂😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...