Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Er det viktig å la bilen bli varm før man kjører den? Jeg fikk lære meg når jeg tok førerkortet at jeg aldri måtte bruke bilen før den hadde stått seg litt varm. Men jeg har ikke tid til å stå og vente på at bilen skal bli varm nå som det er så kaldt. Tar bilen skade av å bli kjørt mens den er kald? Anonymous poster hash: 78f9d...2c4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 Damer kan vel også ha peiling? Jeg har ikke det selv, men vet st det er ulovlig å la bilen gå på tomgang. Anonymous poster hash: 2859c...56d
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Damer kan vel også ha peiling? Jeg har ikke det selv, men vet st det er ulovlig å la bilen gå på tomgang. Anonymous poster hash: 2859c...56d Nei, men altså, det er en mannegreie å skru på tekniske ting. Menn kan dette med bil. De fleste menn i alle fall. Men jeg ser mange som lar bilen stå på tomgang når det er så kaldt som nå? Særlig utenfor butikken. Anonymous poster hash: 78f9d...2c4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Kald start slitter på startmotor og batteri så har du mulighet til å bruke motorvarmer er det bedrecfor bilen enn å starte kaldbil. Å la bilen stå på tomgang for å bli varm har ingen effekt for bilen da er den jo alt kaldstartet. Anonymous poster hash: 72ca6...967
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Kald start slitter på startmotor og batteri så har du mulighet til å bruke motorvarmer er det bedrecfor bilen enn å starte kaldbil. Å la bilen stå på tomgang for å bli varm har ingen effekt for bilen da er den jo alt kaldstartet. Anonymous poster hash: 72ca6...967 Takk! <3 Så det går greit å kjøre bilen selv om den er kald? Det er bare å starte bilen som er farlig når den er kald? Anonymous poster hash: 78f9d...2c4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 Takk! <3 Så det går greit å kjøre bilen selv om den er kald? Det er bare å starte bilen som er farlig når den er kald? Anonymous poster hash: 78f9d...2c4 Det er jo ikke farlig, bare sliter mer på batteriet - ergo er motorvarmer bra for batteriet. Anonymous poster hash: 3fdb5...d57
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 Greit å la motoren stå å gå et par minutt før du kjører, når det er kaldt. Motorvarmer er også bra Anonymous poster hash: 735ee...0ef
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 Det er ikke farlig å kjøre en kald bil nei. Du bør forøvrig lære deg det grunnleggende om bil selv. Det er helt legitimt å ikke kunne bytte viftereim selv, men å kunne skifte dekk å minske motorslittasje bør alle kunne. Dette spørsmålet er på høyde om en mann skulle spørre om noen har koner som er gode til å lage mat fordi han lurer på hvordan man steker egg. Vi lever i 2016 vi kan ikke lenger gjøre oss avhengig av å alltid ha en mann å spørre. Menn er ikke født med grunnleggende kunnskaper om bil og damer er ikke født eksperter på brødbaking. Anonymous poster hash: 72ca6...967
Surogvanskelig Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 Nei, men altså, det er en mannegreie å skru på tekniske ting. Menn kan dette med bil. De fleste menn i alle fall. Men jeg ser mange som lar bilen stå på tomgang når det er så kaldt som nå? Særlig utenfor butikken. Anonymous poster hash: 78f9d...2c4 😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå