Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Har blitt oppringt av ett bemanningsbyrå jeg registrerte meg hos for ett par dager siden. Hva kan jeg forvente meg på ett møte med dem? Har hatt samme jobben i 14 år nå, så føler jeg ikke har så mye erfaring 🙈 Føler liksom ikke jeg har all verden å tilby. Men de ringte meg jo? Ringer de alle forresten? Anonymous poster hash: 1e4ea...d73
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 De er ganske på hugget i de bemanningsbyråene altså, det er jo jobben deres å ha folk å velge i når arbeidsgivere tar kontakt og trenger hjelp til å bemanne. Jeg har aldri noen gang registrert meg hos noe bemanningsbyrå, men har likevel fått telefoner hvor de har spurt om jeg er interessert i å bytte jobb. Da jeg spurte hvor de hadde fått navnet mitt fra lo han og sa at han ville holde kildene sine hemmelig, men at jeg var blitt anbefalt av noen (haha, jeg har blitt headhuntet ) Gå på møtet du, de vil helt sikkert fylle inn så mye de kan i "mappen din" og når det dukker opp noe de mener kan passe for deg arrangerer de intervju med de som skal ansette folk. Anonymous poster hash: 2e092...6d2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Takk for svar! Ser de har en jobb jeg kanskje ser for meg at de mener passer til meg, og der er det oppstart snarest 😨 Hjelp! Kan jo være jeg tar feil også da. Skal jeg ta med meg noe? Anonymous poster hash: 1e4ea...d73
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Ha med cv (hvis du ikke har levert den). Sikkert greit å ta med et vitnemål og en attest som eksempel også. Hadde det vært noe mer, så hadde de vel sagt i fra. Anonymous poster hash: faeb5...02e
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 De ringer nok de fleste, så ikke legg så mye i akkurat det. Det er et slags intervju hvor de prøver å finne ut mest mulig om hva du ønsker og passer til. Snakker om din erfaring, sjekker vitnemål o.l. Anonymous poster hash: b84f0...747
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 Har ikke noe utskrevet av slike ting (snakk om å være forberedt), men kan sikkert sende slikt på mail? Dette er ett ganske lite bemanningsbyrå og det har hovedkontor her i byen. Derfor jeg ble litt spent. Tror ikke de har 10 stk på intervju hver dag, men mulig jeg tar feil. Uansett, takk for hjelpen, ble litt klokere 😊 Anonymous poster hash: 1e4ea...d73
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 "Intervjuet" var en samtale i åpent landskap samt noen småprøver (tekstbehandling, hurtighet på tastaturet ol.) dengang da jeg var i kontakt med et bemanningsbyrå. Fikk flere oppdrag den sommeren. Anonymous poster hash: 32491...a67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå