Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Julebord ; skal ha rød kjole og sølv/bling øredobber. noe utringning på kjolen og figurnær. men så klarer jeg ikke bestemme meg! Svart strømpebukse med svarte pumps til? eller Nude strømper / ingen strømpebukse og nude pumps..? hjelp en stakkar i pynte jungelen......... -.- Anonymous poster hash: 53f68...865
TPK Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Svart, svart, alltid svart! Ingen strømpebukse om vinteren er bare tacky, og nude er ikke fint.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 okei, så svart strømpebuske med svarte pumps da altså! :-) (jeg hadde aldri dratt uten, da hadde jeg følt meg meget naken) Da blir det svart! Takk for svar i en vinglesituasjon! Anonymous poster hash: 53f68...865
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Kommer ann på lengden på kjolen, jeg tror jeg hadde gått for svarte pumps uten strømpebukse sett at den ikke er veldig kort. Anonymous poster hash: aa6a7...e58
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 Sort syns jeg er mer formelt, som passer fint til julebord. Ville gått for det:-) Anonymous poster hash: 22c7b...011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå