Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Jeg har vært sykemeldt til maksdato i september. Begynte å jobbe igjen da. Skal ha en operasjon i november, der jeg blir sykemeldt 1 uke etterpå. Kan jeg gjøre det så lenge det er i arbeidsgiverperioden? At jeg får lønn for den uken ettersom det er innenfor 16 dager? Vet opptjening til ny rett på sykepenger er 24/26 uker. Jobber i kommune. Anonymous poster hash: 33dfc...8d4
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 Hmm- det der er jeg faktisk ikke sikker på. Det beste er å spørre de på lønningskontoret. Spør på mail. Anonymous poster hash: 45474...bbf
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 Hei. Du kan være sykemeldt i arbeidsgiverperioden. Men da kan du ikke bli sykemeldt igjen før du har opparbeidet deg ny arbeidsgiverperiode. Hvis du er sykemeldt i lenger en arbeidsgiverperioden eller blir sykemeldt før det blir ny arbeidsgiverperiode vil du ikke få noe utbetalt 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå