Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #1 Skrevet 11. november 2016 Hei! Vi skal til Thailand med baby på 5 mnd, og jeg ser liksom for meg at det blir litt overkill å ta med seg den svææære Emmaljungavognen på tur. Er det noen som kan anbefale en lett og grei bagvogn vi kan ta med? Anonymous poster hash: 5af88...e5d
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #2 Skrevet 11. november 2016 stakkars liten, ikke bra en så liten en til thailand, mye bakterier der Anonymous poster hash: 0a673...7fb
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #3 Skrevet 11. november 2016 stakkars liten, ikke bra en så liten en til thailand, mye bakterier der Anonymous poster hash: 0a673...7fb Nå får du gi deg da! Å reise er ikke farlig. Regner med Hi har satt seg inn i hvordan reise med små barn tryggest mulig. Uvitende er du. Og ihvertfall ikke reisevant. Det lyser igjennom. Anonymous poster hash: 6960a...0ea
Serepta Skrevet 11. november 2016 #4 Skrevet 11. november 2016 Tenk så deilig å ligge i bleien og lufte tærne fremfor fire lag ull i Norge. Anbefaler babyjogger City mini gt. Den fåes også med bag. Gode hjul, men likevel smal og nett å ha med på tur. Og god kalesje på sportsdelen som skygger mot sol og inntrykk.
❤lille stjerne❤ Skrevet 11. november 2016 #5 Skrevet 11. november 2016 Jeg har vært i Thailand med baby og jeg anbefaler å ta med en lett trille med rygg som kan legges mest mulig ned. Stor vogn er ikke så praktisk der nede (har prøvd det også), det er for mange steder det er trangt og smalt, palmer midt i fortauet og mange trapper, kanter osv. Vi hadde en Quinny zapp med oss på tur flere ganger og der lå babyen fint fra 2 mnd.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 City mini gt! Anonymous poster hash: fb0ea...db9
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 Jeg har vært i Thailand med baby og jeg anbefaler å ta med en lett trille med rygg som kan legges mest mulig ned. Stor vogn er ikke så praktisk der nede (har prøvd det også), det er for mange steder det er trangt og smalt, palmer midt i fortauet og mange trapper, kanter osv. Vi hadde en Quinny zapp med oss på tur flere ganger og der lå babyen fint fra 2 mnd. Morsomt at du sa det, fordi vi har nemlig kjøpt en slik, men plutselig tenkte jeg at den kanskje blir for stor? Anonymous poster hash: 5af88...e5d
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 Nå får du gi deg da! Å reise er ikke farlig. Regner med Hi har satt seg inn i hvordan reise med små barn tryggest mulig. Uvitende er du. Og ihvertfall ikke reisevant. Det lyser igjennom. Anonymous poster hash: 6960a...0ea synes uansett synd på babyen, dens behov blir ikke tatt hensyn til, små babyer under 1 trives best hjemme Anonymous poster hash: 0a673...7fb
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 synes uansett synd på babyen, dens behov blir ikke tatt hensyn til, små babyer under 1 trives best hjemme Anonymous poster hash: 0a673...7fb Jeg synes synd på uvitende, dømmende damer som deg... Anonymous poster hash: 6960a...0ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå