Gå til innhold

Noen som har tatt gastric sleeve evt bypass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge var dere borte fra jobben? Hvordan var formen 1-2 mnd etter inngrepet og hvordan er den nå?

Anonymous poster hash: 119bd...809

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tok sleeve i 2014. Var borte fra jobb i seks uker, men kunne nok strengt tatt gått tilbake med tilrettelegging noe tidligere. Jobbet på småbarnsavdeling i barnehage på den tiden. Tunge løft var problematisk en god stund, men jeg var raskt i form til å bevege meg rundt noenlunde normalt.

Nå er formen kjempefin. Gikk ned fra BMI 36 til 21 det første halvåret, så opp igjen til BMI 24 i.l.a et års tid, deretter stabilt. Har hatt en del komplikasjoner i form av at det har vært vanskelig å spise nok og jeg har kastet opp lett, men det var absolutt verdt det. Livskvaliteten har økt betraktelig.

Anonymous poster hash: b3c96...479
Skrevet

Tok sleeve en onsdag. Lå på sofaen hele fredag (var over på sykehuset til torsdag) og dro på tur til byen og biblioteket med ungene på lørdag. Tok ferie én uke og hadde alle ungene hjemme (og mannen, så det er sagt). Tilbake på jobb uka etter. Aldri vært i dårlig form, tåler alt, ikke noe dumping eller noe...

Anonymous poster hash: 4361a...faf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...