Hønemor30 Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Fikk hjelp i butikk til å finne foundation og pudder som passet meg men uansett hvor lite jeg prøver å bruke (ønsker å dekke over noen pigmentflekker ) så ser jeg veldig sminket ut og fargeløs. Hva bør jeg bruke for å få litt glød å farge? Ønsker ikke å se veldig oversminket ut.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 blush og eller bronzer.. Anonymous poster hash: 1d1e0...2c5
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Blush i en naturlig farge i kinnene gjør utrolig mye. Evt bronzer/solpudder i tillegg. Anonymous poster hash: 6271e...b7a
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Jeg synes det blir penest med en lett foundation ( liker Superbalanced fra Clinique), ev litt concealer på ujevnheter/pigmentflekker etc, og kremrouge. Kremrougen gir et friskere og mer naturlig resultat, synes jeg. Pudder fort kan fremheve eventuelle rynker og gi et mye mer sminket resultat ( passer bedre til kveldsbruk). Man bør i alle fall være forsiktig. Et lett strøk med solpudder ( uten skimmer) KAN funke hvis det brukes med forsiktighet. Anonymous poster hash: 07243...047
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 Jeg bruker aldri pudder! Føler meg som ei oversminket gammel kjerring. Og syns alle som bruker det ser helt kunstige ut. Jeg bruker; Lett foundation (ikke krempudder, men foundation som gir mye fuktighet) der det trengs (t-sonen, nederste del av kinnene, og under øynene) maskara og øyenbrynssminke. Enkelt og naturlig. Anonymous poster hash: 8fe2b...bb0
Urwa Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 Hvis du ikke har urenheter ville jeg anbefalt å bruke bb cream fra Garnie og ikke noe fondation.
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 Har du spurt noen andre hva de synes? Det kan jo hende at det er bare du som synes du ser oversminket ut. Med rett farge, så skal den jo "smelte inn" i huden.. Anonymous poster hash: 95184...f78
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 Jeg syns de aller fleste er penest uten noen form for dekkrem. Det blir svært sjelden bra, spesielt nå på vinteren med det harde lyset. Hvis du ikke har usedvanlig uren hud, er du antageligvis penest uten. Anonymous poster hash: e82d4...b0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå