Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Helsesøster ga oss tips om å lage plan til tenåringen for å få han til å gjøre ting og deretter få "lønn"i slutten av uka.MEN hvordan ser en slik plan ut?!Noen gode eks?🙈 Anonymous poster hash: f9d26...cb9
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Hva pleier tenåringen å gjøre da? Tolvåringen her har følgende plikter: Rydde og vaske rommet sitt. Det skjer hovedsaklig på fredager da det er den eneste dagen med treningsfri. Re opp sengen daglig. Støvsuge huset en dag i uken. Bære ut søpla. Måke snø/klippe plenen. Lage middag en dag i uken. Rydde av/på bordet. Tømme oppvaskmaskinen en eller to ganger i uken. Vaske og henge opp en maskin med klær. Rydde, legge på plass egne klær. Tømme treningsbagen etter trening. Itillegg kommer vanlig hjelp til rydding og vasking. Anonymous poster hash: 3699e...e75
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Takk for tips😊men er det best tror dere å eks.sette opp Mandag: støvsuge rommet og gangen..tirsdag:noe annet.... Anonymous poster hash: f9d26...cb9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå