Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Hvor lang tid tok det før dere så forandringer på tennene? Anonymous poster hash: 9659a...bda
nasse nøffen Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Min datter har hatt det. Det gikk kjempe fort. Ca 14 dager tipper jeg, så så vi tydelig forskjell. Det tok ikke mange ukene før tennene hennes var helt rette. Men det kan jo ikke taes av da, for da er de jo raskt tilbake igjen. Hun hadde det vel i ca 2 år.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Gikk raskt. Hadde mine på i 9 mnd Anonymous poster hash: bda3d...a0d
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Tok lang tid. Men jeg hadde tenner som måtte trekkes ned med reguleringen, og det er jo ikke gjort på et blunk Tror jeg startet med forberedelser rundt 12-13 år, og den var av rett etter jeg fyllte 15 år. Måtte bruke sånne plast-dingser (husker ikke hva det kalles..) som var formet etter tennene mine ca. 6 mnd etter det igjen Anonymous poster hash: b1c6a...1d7
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 Tok lang tid. Men jeg hadde tenner som måtte trekkes ned med reguleringen, og det er jo ikke gjort på et blunk Tror jeg startet med forberedelser rundt 12-13 år, og den var av rett etter jeg fyllte 15 år. Måtte bruke sånne plast-dingser (husker ikke hva det kalles..) som var formet etter tennene mine ca. 6 mnd etter det igjen Anonymous poster hash: b1c6a...1d7 Plate;) Anonymous poster hash: e4787...0b2
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #6 Skrevet 11. november 2016 Håper det går raskt på meg også . Jeg har ingen tenner som må trekkes ned med reguleringen. Har trukket en tann på hver side. Skal fikse overbitt. Reguleringen er bak tennene. Så kan følge med på forandringen uten at noe ligger foran tennene og dekker de til ☺️ Hi Anonymous poster hash: 9659a...bda
Blomstogbier Skrevet 11. november 2016 #7 Skrevet 11. november 2016 Det så jeg vel etter noen mnd. Hadde på i 5 år
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #8 Skrevet 11. november 2016 Det spørs på hvor flink man er til å bruke "ekstrautstyr" som strikker og bøyle for mange. I klassen min husker jeg vi var to som hadde omtrent samme problem (overbitt). Jeg hadde regulering i 1 år hun i nesten 3. MEN jeg brukte strikkene så og si hele tiden OG jeg brukte bøylen de anbefalte 16 timene i døgnet. Husker ikke helt når det ble synlige forskjeller, men var jo inne for stramming ganske ofte. Anonymous poster hash: fce60...76c
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #9 Skrevet 11. november 2016 Det så jeg vel etter noen mnd. Hadde på i 5 årOj. 5 år var veldig lenge . Jeg har ikke blitt vant med min ennå, så jeg syntes det er ufattelig kjipt å tenke på at den skal være på i ca 2 - 2 1/2 år. Men satser på at det er verdt det når den kommer av ☺️ Hi Anonymous poster hash: 9659a...bda
Blomstogbier Skrevet 11. november 2016 #10 Skrevet 11. november 2016 Oj. 5 år var veldig lenge . Jeg har ikke blitt vant med min ennå, så jeg syntes det er ufattelig kjipt å tenke på at den skal være på i ca 2 - 2 1/2 år. Men satser på at det er verdt det når den kommer av ☺️ Hi Anonymous poster hash: 9659a...bda Lenge ja! Men det blir jo en del av deg etterhvert den kom av noen mnd før jeg første min første
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #11 Skrevet 11. november 2016 Det spørs på hvor flink man er til å bruke "ekstrautstyr" som strikker og bøyle for mange. I klassen min husker jeg vi var to som hadde omtrent samme problem (overbitt). Jeg hadde regulering i 1 år hun i nesten 3. MEN jeg brukte strikkene så og si hele tiden OG jeg brukte bøylen de anbefalte 16 timene i døgnet. Husker ikke helt når det ble synlige forskjeller, men var jo inne for stramming ganske ofte. Anonymous poster hash: fce60...76c Jeg har bare satt på oppe foreløpig. Får på nede om en mnd. Så da skal jeg vel bruke strikk. Planen er å bruke det mest mulig, for å få det til å gå raskest mulig ☺️ Plate har jeg ikke fått. Hi Anonymous poster hash: 9659a...bda
Anonym bruker Skrevet 11. november 2016 #12 Skrevet 11. november 2016 Lenge ja! Men det blir jo en del av deg etterhvert den kom av noen mnd før jeg første min første Ja har hørt folk si at man blir vant til den etter en stund ☺️ Ser frem til det 🙈 Hi Anonymous poster hash: 9659a...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå