Gå til innhold

Herregud hjelp meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

En tidligere leieboer hadde glemt å stoppe betalingen så han hadde betalt 3 mnd etter han flyttet ut. Jeg la ikke merke til det pga den kontoen var ikke i bruk etterpå, men så hadde mannen betalt regninger med disse pengene som var på den kontoen for han har valgt feil fra-konto. Så de 18tusen som er brukt opp skal selvfølgelig betales tilbake, men kan jeg be om å få betale månedelig? Har virkelig ikke 18tusen her og nå. Dette er en stund siden, men verken jeg eller tidligere leieboer har merket det før nå og han er flyttet utenlands.

Anonymous poster hash: 04386...ed8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo høre med han. Men han har retten på sin side om han ikke aksepterer å få tilbake summen i avdrag

Anonymous poster hash: 41843...fdb

Skrevet

Men hvis din mann bare valgte feil fra konto så hadde dere vel penger på den kontoen han egentlig skulle betale fra? Har dere så lite oversikt over økonomien at din mann ikke reagerer på at det er 18 000kr mer på kontoen?

Anonymous poster hash: abde9...31d

Skrevet

Spørs hva du mener med månedlig. Mulig han godtar betaling over 2-3 mnd.

Meget merkelig at dere ikke har råd til å betale alt med en gang. Om dere ikke merket en endring på kontobeholdning i den perioden det er snakk om (det må ha blitt mer penger til overs på den vanlige regningskontoen deres..?) så må dere ha ganske god økonomi? Eller er ufattelig lite gjennomtenkte med pengebruken.

Uansett, ville ikke regnet med at han godtar noe lang nedbetalingstid. Og du bør tilby litt renter også. Dette er penger DERE sitter på/har brukt uten å ha rett på dem. Det blir jo som et lån.

Anonymous poster hash: eb4f5...068

Skrevet

Spørs hva du mener med månedlig. Mulig han godtar betaling over 2-3 mnd.

Meget merkelig at dere ikke har råd til å betale alt med en gang. Om dere ikke merket en endring på kontobeholdning i den perioden det er snakk om (det må ha blitt mer penger til overs på den vanlige regningskontoen deres..?) så må dere ha ganske god økonomi? Eller er ufattelig lite gjennomtenkte med pengebruken.

Uansett, ville ikke regnet med at han godtar noe lang nedbetalingstid. Og du bør tilby litt renter også. Dette er penger DERE sitter på/har brukt uten å ha rett på dem. Det blir jo som et lån.

Anonymous poster hash: eb4f5...068

Det er ikke penger hi har bedt om å få. Det er ingen grunn til å betale renter for at leietaker har gjort en feil.

Anonymous poster hash: e0ffa...9af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...