Gå til innhold

Han kler seg som ei kvinne hver gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han jeg dater, er med i en teatergruppe. Syns det er så rart at de eneste rollene han har hatt så har han vært kvinne. Vet ikke helt hva jeg syns om det.

Han er ellers maskulin men sliter med å se bilder av han kledd om som ei kvinne, selvom det er bare på scenen.

Skikkelig turnoff, innimellom så tuller han litt og går inn i rollen når vi er sammen. For å være morsom, men jeg bare syns det er merkelig.

Hva syns dere ? Deal breaker eller ikke ?

Anonymous poster hash: f5b0b...434

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for min del hadde det vært - JA

han har issues rundt dette, som ikke kommer til å bli mindre...

Anonymous poster hash: 5b6f0...ca1
Skrevet

Litt merkelig? Er det mangel på kvinner i teatergruppen, siden han stadig må ta en kvinnerolle? Jeg har vært relativt mye på teater, og har foreløpig ikke vært borti menn i kvinneroller.

Skrevet

Det er jo poenget med teater, å være noen andre på scenen.

Om han pleide å spille utro seriemordere, hadde du trodd han var slik på ekte da og?

Anonymous poster hash: 95e4b...3e7

Skrevet

Litt merkelig? Er det mangel på kvinner i teatergruppen, siden han stadig må ta en kvinnerolle? Jeg har vært relativt mye på teater, og har foreløpig ikke vært borti menn i kvinneroller.

Da har du nok ikke vært nok på teater, eller bare på kommersielle storproduksjoner

Skrevet

Da har du nok ikke vært nok på teater, eller bare på kommersielle storproduksjoner

Nok har jeg ikke vært, det hadde jo vært synd, og stort sett ikke på storproduksjoner heller - uten at jeg enda har møtt på menn i kvinneroller.

Skrevet

Jeg ville elsket å møte en mann som var så trygg på seg selv at han turde å leve ut teaterlivet, og i roller som er utradisjonelle. Jeg ville vært stolt faktisk!

Anonymous poster hash: a8edf...752

Skrevet

Jeg ville elsket å møte en mann som var så trygg på seg selv at han turde å leve ut teaterlivet, og i roller som er utradisjonelle. Jeg ville vært stolt faktisk!

Men hadde du virkelig sett på han som en mann etterpå? Hadde du ikke mistet litt respekten for han som mann da? Det er jo litt, eh, femi å stille opp som kvinne. Jeg tror i alle fall jeg ville slitt med å tenne på han.

Anonymous poster hash: 55e64...63d

Skrevet

Hva mener du egentlig ned overskrifta? Kler seg som ei kvinne hver gang hva? Hver gang dere møtes?? Hver gang han er på scenen? Hver gang han er hjemme alene?? Det hadde ikke plaget meg noe hvis det kun var i oppsetninger på teateret. Min egen mann syns det er gøy å kle seg ut som kvinne de få gangene vi er bedt i kostymeparty. Skjønner det godt jeg; å være en helt annen når man har sjansen 😊 Selv syns jeg det er gøy å være ond og skummel og gal når jeg kler meg ut.

Anonymous poster hash: cd306...272

Skrevet

Men hadde du virkelig sett på han som en mann etterpå? Hadde du ikke mistet litt respekten for han som mann da? Det er jo litt, eh, femi å stille opp som kvinne. Jeg tror i alle fall jeg ville slitt med å tenne på han.

Så lenge han inntar en rolle på scenen, og den ikke er med hjem (det sier jo hi at den noen ganger er, da), sier det vel egentlig lite om hvor maskulin/hvor lite maskulin han er? Det er jo en rolle, kunst - selv om jeg også synes det er litt merkelig dersom han stadig oppsøker disse rollene (men så driver jeg heller ikke med teater, og vet derfor at jeg bør trå varsomt i uttalelsene mine).

Skrevet

Det er som hvis en mann skulle si "Jeg sliter med å se kona som en kvinne. Hun la nytt tak på hytta. Det er så lite feminint. Det kan jeg ikke tenne på!"

Og hvis en mann sier noe sånn, så hyler vi opp om feminisme, likestilling og alt kvinner kan. Men Gud forby at en mann våger å strekke grensene for kjønnsroller på samme måte.

Skrevet

Tror nok ikke dette forholdet er ment til å vare, mannen slår nok opp når han innser hvor trangsynt og mannsjåvistisk hi er

Skrevet

Har nevnt det for han at jeg syns det er rart, han skjønte det men sa at han får adrenalin kick på scenen.

Jeg er gammeldags, liker ikke tanken. Så bilde av han i kostyme men tok lang tid å slutte tenke på det.

Faktisk en av grunnene til at jeg nøler med å satse på fyren.

Skrevet

Jeg klarer virkelig ikke å se problemet. Du er ikke den kreative og kunsteriske typen, vil jeg tippe? Han synes det er gøy å gå inn i rollen som en dame på teater. Han er sikkert flink og føler at det er en rolle han mester og synes er gøy. Noen synes det er gøyest å spille skurken, andre liker kanskje å spille dyr.

Jeg hadde synes det hadde vært gøy å få spille mann på scenen. Er en helt normal, feminin, hetrofil dame.

Helt ærlig synes jeg ikke dere passer sammen.

Anonymous poster hash: 5fafa...3c1
Skrevet

Det er mange flere kvinner enn menn i amatørteatrene. Så når de "må" bytte kjønn pga rollefigurer, er det vel som regel motsatt.

Men når det er sagt, så er det vel ikke noe galt i at folk leker med roller. Hvorfor er det så tabu at menn går i kvinneklær? Ingen får fnatt av en dame i dress.

Anonymous poster hash: 8d34b...fce

Skrevet

Det er mange flere kvinner enn menn i amatørteatrene. Så når de "må" bytte kjønn pga rollefigurer, er det vel som regel motsatt.

Men når det er sagt, så er det vel ikke noe galt i at folk leker med roller. Hvorfor er det så tabu at menn går i kvinneklær? Ingen får fnatt av en dame i dress.

Anonymous poster hash: 8d34b...fce

Han er ikke lenger maskulin ganske enkelt.

Skrevet

Han er ikke lenger maskulin ganske enkelt. Anonymous poster hash: 55e64...63d

HAHAHAHA!!!

Eller, du kødder kanskje ikke? Mener du oppriktig at en person som kler seg ut i et teaterstykke ikke er maskulin lenger privat??

Dette er så på bærtur at (om du er hi) at mannen fortjener 1000 ganger bedre enn deg.

Skrevet

HAHAHAHA!!!

Eller, du kødder kanskje ikke? Mener du oppriktig at en person som kler seg ut i et teaterstykke ikke er maskulin lenger privat??

Dette er så på bærtur at (om du er hi) at mannen fortjener 1000 ganger bedre enn deg.

En fyr som kler seg ut til kvinne, være seg i teaterstykke eller ellers, mister mitt inntrykk av han som maskulin, ja.

Skrevet

En fyr som kler seg ut til kvinne, være seg i teaterstykke eller ellers, mister mitt inntrykk av han som maskulin, ja. Anonymous poster hash: 55e64...63d

Da er nok ikke dere de rette for hverandre,nei.

Og jeg synes synd på hvor trangsynt og dømmende du er

Skrevet

Da er nok ikke dere de rette for hverandre,nei.

Og jeg synes synd på hvor trangsynt og dømmende du er

Det er ikke trangsynt eller dømmende, det er bare tenning. Jeg tenner ikke på menn som ikke er maskuline. Jeg kan ikke styre det, sånn er jeg bare. Sånn er de fleste av oss kvinner.

Svar ærlig, hvis en mann hadde hatt sex med en annen mann, ville du ikke sett på han som mindre maskulin da? Bare som eksempel.

Skrevet

Han får ikke innovertiss selvom han har på seg dameklær på scenen av og til :D synes han virker som en fyr som er trygg på seg selv!

Skrevet

Det er ikke noe galt i det han gjør. Jeg ville ikke hatt problemer med at en mann hadde de rollene på en scene. Men jeg skal være så ærlig å si at jeg ville slitt med det om han stadig vekk utenom scenen også spilte på de rollene. Jeg hadde ikke hatt problemer med å se humoren i det om han gjorde det innimellom, og da i passende settinger, da ville jeg trolig bare ledd av ham og syntes det var flott at han var så trygg på seg selv. Men om han gjorde det stadig vekk, altså litt "for ofte", da ville jeg slitt med det.

"Problemet" ligger da hos meg, ikke hos ham! Det ville i så fall være jeg som ikke taklet det. Ikke noe galt i det han gjorde eller i mine meninger, men det ville bare vist at vi ikke hadde passet sammen. Jeg ville nok ha slitt med tenningen i så fall.

Denne mannen kan være svært maskulin, Hi, men det hjelper ikke om du sliter med det du sliter med av det han gjør. Da er det bedre at du ikke går videre med ham. Og du, ikke fortell ham hvorfor du ev. avslutter kontakten, det kan såre ham unødvendig. Si bare heller at du dessverre ikke har de rette følelsene som må til for et forhold - det er jo det som er sannheten.

Anonymous poster hash: 86f6b...10a
Skrevet

Det er ikke trangsynt eller dømmende, det er bare tenning. Jeg tenner ikke på menn som ikke er maskuline. Jeg kan ikke styre det, sånn er jeg bare. Sånn er de fleste av oss kvinner. Svar ærlig, hvis en mann hadde hatt sex med en annen mann, ville du ikke sett på han som mindre maskulin da? Bare som eksempel. Anonymous poster hash: 55e64...63d

Det kan jo ikke sammenlignes, teater er å spille en ROLLE.

Mannen til ei venninne er skuespiller på byens teater og hadde en gang en rolle hvor han spilte en mann som tente på å være sånn voksenbaby. Men for han er det en jobb, neste gang får han kanskje rolle som seriemorder, rapper, gammel dame, klovn osv.

Og nei, jeg tror ikke " de fleste kvinner" ikke klarer å skille forskjellen mellom skuespill på en scene og å ønske å ha på dametøy når en har sex

Skrevet

Hi her, er vel ikke det at han er skuespiller i en rolle. Mer at det er lignende rolle hver gang, esther pirelli type karakter.

En lurer jo litt på hvorfor rollene ikke er mer variert, men bare tanken av han i kvinneklær er turn off.

Men samtidig er jeg blitt veldig glad i han, bare ikke sikker på om jeg kan se forbi den delen.

Skrevet

Det er ikke trangsynt eller dømmende, det er bare tenning. Jeg tenner ikke på menn som ikke er maskuline. Jeg kan ikke styre det, sånn er jeg bare. Sånn er de fleste av oss kvinner.

Svar ærlig, hvis en mann hadde hatt sex med en annen mann, ville du ikke sett på han som mindre maskulin da? Bare som eksempel.

Nei

Anonymous poster hash: 4b6e7...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...