Gå til innhold

Tørk etter dotur og snart tenåring.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor vanskelig er det for en snatt tenåring og klare og tørke seg ordentlig etter do besøke og ikke kline masse bæsj utover do setet og andre steder på toalettet der ikke bæsj skal være. Er så kvalmt. Barnet er jo stort jo.... Er snakk om besøk. Etter en sånn oplevelse blir det leeenge før det besøket får komme igjen.

Anonymous poster hash: b3bac...a2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta kontakt med foreldrene. Hadde ikke orket å ha besøk av en tenåring som kliner avføring over alt.

Anonymous poster hash: cd361...bb4

Skrevet

😳😳😳alt annet enn normalt.har aldri opplevd ikke med 3 åringer engang

Skrevet

Tydeligvis så er det jo veldig vanskelig i det tilfellet du snakker om. Men kan aldri tenke meg at det er normalen...

Anonymous poster hash: 7d63a...eaf

Skrevet

Hadde en lignende opplevelse, men med langt yngre barn.

Hadde besøk av kompis til sønnen min på 7 år. Etter at han hadde vært på do var det bæsj på veggen (ganske mye!), på doringen, i do og papir med masse bæsj på badegulvet.

Tok en god stund før han ble invitert igjen. Jeg forventer normal renslighet av skolebarn...

Anonymous poster hash: 39393...3b8
Skrevet

Hadde en på besøk som tisset mer rundt do enn i, fant bøtte og klut til han. Han klarte å treffe i doen etterpå.

Anonymous poster hash: 4fe58...188

Skrevet

Gav han iallefall ikke bøtte og klut. Var så mye at han neppe hadde klart og tørke det ordentlig opp. Måtte jo vaske hele badet og rommet til barnet mitt pga dette ble ikke oppdaget før ganske lenge etter han var på do og jeg vet jo ikke hvor på seg selv han klinte bæsj utover. Æsj, jeg spyr bare ved tanken. Blir LENGE før han får sette sine bein inn her igjen.

Anonymous poster hash: b3bac...a2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...