Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Synes det er stadig like vanskelig å avgjøre om barnet skal være hjemme neste dag, når han verken er helt syk eller helt frisk. Han er 1,5 år. I dag vært ekstra kosete og trøtt i bhg, men ellers normal allmenntilstand. Ikke feber, men kan være noe er på vei, da temperatur nå er 37,6. Ikke snørrete eller hoste, men litt hes er han. Noe av "problemet" er at jeg kan ikke se det an utover kvelden, da arbeidsgiver må vite snart om jeg kommer på jobb i morgen eller ei. Anonymous poster hash: 7801a...eb3
bønni Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Hvis han er småtufs nå, og har vært det i barnehagen i dag også synes jeg det høres ut som han kan trenge en dag hjemme i ro og fred i morgen. Han er jo så liten, trenger å hvile og styrke seg litt. Men skjønner at det er en avveining i forhold til arbeidsgiver og sykt-barn-dager som forsvinner fort. Men synes det høres ut som beskriver en almenntilstand som ikke er på topp. Hvis arbeidsgiver må ha beskjed nå, må du ta utgangspunkt i formen hans nå. Kan arbeidsgiver vente til i morgen, kan du også vente til i morgen og se an, men slik av det ikke denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå