Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Altså, kan jeg bli gravid igjen? Har 3 barn fra før.. Anonymous poster hash: 59616...94e
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 *mange Anonymous poster hash: 59616...94e
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Har akkurat tatt mitt tredje ks, og spurte gynekologene på sykehuset om det (selv om jeg ble sterilisert ifbm keisersnitt). Det er ingen "fast grense", og de fleste kan ta mer enn tre ks. Du kan evt be om samtale på sykehuset hvor du fikk sistemann, med gjennomgang av journalen. Hvis du hadde så mye arrvev at de ikke anbefaler et nytt svangerskap, vil det stå der. Anonymous poster hash: 20209...419
It's all about me Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Jeg delte rom med ei som var inne for sitt fjerde.
Gjest Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 Jeg har tatt fire. Men sjekket dette i forkant av siste graviditet.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 Jeg har tatt fire. Men sjekket dette i forkant av siste graviditet. Hva sjekket du? Og hvordan? Er bare nysgjerrig, har to ks selv og lurer på hva som evt bør gjøres før en tredje graviditet. Det føltes som om de brukte veldig mye lenger tid på å få baby ut ved ks nr 2... Anonymous poster hash: 66b39...6bd
Urwa Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 Kjenner en med 4 og har ei nær venninde som har hatt 5.
Gjest Skrevet 10. november 2016 #8 Skrevet 10. november 2016 Hva sjekket du? Og hvordan? Er bare nysgjerrig, har to ks selv og lurer på hva som evt bør gjøres før en tredje graviditet. Det føltes som om de brukte veldig mye lenger tid på å få baby ut ved ks nr 2... Anonymous poster hash: 66b39...6bd Jeg fikk en privat gynokolog til å sjekke livmor ( om den kom til å tåle et svangerskap til), arrdannelsene rundt denne og om jeg var fertil rett og slett. Var nærmere 38 da vi ville ha en til At du synes de brukte lengre tid ved nr 2, kan være pga arrdannelsene som de fleste av oss får. De skjærer tross alt i 7 lag etter hva jeg har hørt.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #9 Skrevet 10. november 2016 Hva skjer hvis man blir uplanlagt gravid da? Anonymous poster hash: 59616...94e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå