Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Han har akkurat blitt 4mnd og har vært heldig og mistet veldig lite hår frem til nå. Har bare vært en liten antydning til krans i bakhodet. Nå har han mistet skikkelig mye hår midt oppå hodet, flekkvis, det er ikke slik at det blir helt bare flekker, men det har blitt store flekker med veldig tynt med hår. Han mistet det så fort at det ligger store tuster med hår i sengen og det drysser ned i ansiktet hans på dagen. 😕 på under ett døgn ser det ut som han har fått skabb... han har tykt med hår på "kronen" så han ser ut som han har kalott. Noen som har opplevd lignende? Anonymous poster hash: c9871...de4
Kjerringa med agurken Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Samme greia her, men min baby et bare en måned. Mistet alt håret på toppen av hodet og frem til pannen, men resten har han beholdt. Helt naturlig at de mister spedbarnshåret Da førstemann var rundt 3-4 mnd var han helt skalla i bakhodet og hadde ikke mistet noe særlig med hår før det.
Pobie Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Helt vanlig at de mister babyhåret de blir født med. Min baby mistet håret oppå hodet, men hadde hår på sidene, så han så ut som en gammel mann noen uker
Gjest Skrekkøgla Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Mine så ut som faren til Albert Åberg lenge. Nå er mini ett år og har nesten bare "peach fuzz" på toppen.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 Joda, jeg vet babyer mister babyhåret, men visste ikke at det kunne forsvinne sånn flekkvis over natten slik at det blir liggende store mengder hår i sengen og at det faller av sånn at det drysser ned i ansiktet. Med førstemann forsvant håret sakte men sikkert jevnt fordelt på hele hodet, (med unntak av en liten stripe i bakhodet, der det ble en bar flekk) Førstemann var nesten skallet da han var 4mnd men hadde hår jevnt fordelt over hele hodet. Lillebror ser ikke ut! Han ser faktisk syk ut med det håret... Hi Anonymous poster hash: c9871...de4
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 Joda, jeg vet babyer mister babyhåret, men visste ikke at det kunne forsvinne sånn flekkvis over natten slik at det blir liggende store mengder hår i sengen og at det faller av sånn at det drysser ned i ansiktet. Med førstemann forsvant håret sakte men sikkert jevnt fordelt på hele hodet, (med unntak av en liten stripe i bakhodet, der det ble en bar flekk) Førstemann var nesten skallet da han var 4mnd men hadde hår jevnt fordelt over hele hodet. Lillebror ser ikke ut! Han ser faktisk syk ut med det håret... Hi Anonymous poster hash: c9871...de4 Synes han hørtes litt søt ut. Kanskje fordi min sønn gikk med munkekrans selv Anonymous poster hash: 9a0f6...6e1
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 Hvis du er bekymret for at noe er galt må du kontakte helsesøster eller lege. Anonymous poster hash: 09efd...3f5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå