Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Uansett hvordan jeg lysner håret, så blir det tissegult. En gang har jeg farget håret hos frisør og da hadde de i noe jeg tror het glansvask. -Dersom jeg kommer til frisøren og vil ha vekk gulskjæret, kan de da ta en glansvask og fikse dette problemet (Altså rett etter at jeg har farget det selv)? -Hvor mye koster det sånn ca ? Anonymous poster hash: 5d147...354
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Ja, det kan de. Kalles toning /mini color. Koster nok fra 1100 og opp. Betaler selv rundt 1200. Anonymous poster hash: 5765c...ea8
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Koster det så mye dersom man har farga håret lyst hjemme før man går til frisøren, og kun ønsker en kur for å fjerne gulskjæret??? Anonymous poster hash: 5d147...354
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Glansvask er ingen kur for å fjerne gulskjær. Glansvask er en farge som vaskes ut etter hvert. Anonymous poster hash: 2b039...fbe
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 Uansett hvordan jeg lysner håret, så blir det tissegult. En gang har jeg farget håret hos frisør og da hadde de i noe jeg tror het glansvask. -Dersom jeg kommer til frisøren og vil ha vekk gulskjæret, kan de da ta en glansvask og fikse dette problemet (Altså rett etter at jeg har farget det selv)? -Hvor mye koster det sånn ca ? Anonymous poster hash: 5d147...354 prøv http://www.vita.no/harpleie/harfarge/blonde-t1-refresh-mousse-anti-yellow eller lilla shampo Anonymous poster hash: 0ca10...29d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå