Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Jeg har eksem og er knusktørr i ansiktet. Dette fører til rynker rundt øyne og i pannen. Har også en del kviser, arr og sorte/prikker og hvite nupper. Er alltid vekdig tørr og sår ved nesevingene, og huden på nesa er ru. Føler meg kjempestygg i ansiktet og vil gjøre noe med det. Anonymous poster hash: 01786...d33
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Jeg har prøvd mange forskjellige kremer og produkter for ansiktet, ettersom jeg slet mye med kviser før. Min erfaring er at dyre kremer som lover masse er for sterke for problemhud og ender opp med å gjøre mer skade. Det eneste ansiktet mitt tåler er faktisk A-krem (den på sånn brun krukke). Den er ren og mild, uten parfyme og parabener, og fikser både det ene og det andre. Anonymous poster hash: 00f94...64a
tante grusom master of law Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 Peeling en to til tre ganger i uken for å få bort tørr hud. Et fuktighetsserum som gir massa fuktighet, til å ha under dagkremen. En skikkelig fuktighetsgivende krem over serumet. Jeg anbefaler Sensei silk supermoist. Den gir massa fuktighet og næring. Den koster ca 600, men det er 100 ml og varer veldig lenge.
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Beste jeg har forsøkt på min problemhud (ganske lik som din minus eksem) er Bio-oil. Dette bruker jeg om natten, og Ren som dagkrem (den for sensitiv hud) Anonymous poster hash: 48fa6...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå