Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Jeg klarer ikke la være å tenke, "kjære vene, er det virkelig noen som er så dumme?". Men det er det vel ikke? Folk vet vel hva som skjer hvis en "hopper av i svingen"? Anonymous poster hash: 47913...0d0
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 VI hoppet av i svingen en periode. Eller vi begynte samleie uten beskyttelse, og avsluttet med kondom. Gikk helt fint det, men selvsagt var vi klar over risikoen. Anonymous poster hash: 0f0f1...2e9
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #3 Skrevet 10. november 2016 VI hoppet av i svingen en periode. Eller vi begynte samleie uten beskyttelse, og avsluttet med kondom. Gikk helt fint det, men selvsagt var vi klar over risikoen. Anonymous poster hash: 0f0f1...2e9 Men dere brukte det ikke som preventivmetode. Men her er det snakk om folk som tror at hvis han bare trekker seg ut i siste liten og spruter på magen så blir det ingenting. Det er dumt. Veldig dumt. Så dumme er folk vel ikke? Anonymous poster hash: 08b61...684
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #4 Skrevet 10. november 2016 Vel... leser du artikkelen så stemmer den ikke med overskriften. De har vel funnet ut at forsatsen ikke inneholder sædceller, og at risikoen er knytta til hvorvidt mannen klarer å trekke seg ut i tide, og tisse etter ejakulasjon slik at rester av sædceller forsvinner ut. Metoden er like sikker som kondom faktisk. Anonymous poster hash: 92905...782
Luksusdyret Skrevet 10. november 2016 #5 Skrevet 10. november 2016 Vel... leser du artikkelen så stemmer den ikke med overskriften. De har vel funnet ut at forsatsen ikke inneholder sædceller, og at risikoen er knytta til hvorvidt mannen klarer å trekke seg ut i tide, og tisse etter ejakulasjon slik at rester av sædceller forsvinner ut. Metoden er like sikker som kondom faktisk. Anonymous poster hash: 92905...782 Så rart at mange blir gravide til tross for at mannen trekker seg ut "i tide". Det har vel blitt funnet ved annen forskning at mannen kan lekke sædceller under hele samleie? Har også tenkt at ingen er så dumme, men tok feil
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #6 Skrevet 10. november 2016 Vel... leser du artikkelen så stemmer den ikke med overskriften. De har vel funnet ut at forsatsen ikke inneholder sædceller, og at risikoen er knytta til hvorvidt mannen klarer å trekke seg ut i tide, og tisse etter ejakulasjon slik at rester av sædceller forsvinner ut. Metoden er like sikker som kondom faktisk. Anonymous poster hash: 92905...782 Det kan den ikke være, siden det titt og ofte skjer at menn kommer før de kommer. Dvs de ejakulerer før de får orgasme. Anonymous poster hash: 4e2d1...d32
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #7 Skrevet 10. november 2016 Så rart at mange blir gravide til tross for at mannen trekker seg ut "i tide". Det har vel blitt funnet ved annen forskning at mannen kan lekke sædceller under hele samleie? Har også tenkt at ingen er så dumme, men tok feil Mange blir gravide ved bruk av kondom også. Risikoen er faktisk den samme, noen prosenter blir gravid ved riktig bruk, og feilmarginen er ganske stor - kondomen sprekker eller mannen trekker seg ut for sent. Les tallene. Anonymous poster hash: 92905...782
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #8 Skrevet 10. november 2016 Jeg klarer ikke la være å tenke, "kjære vene, er det virkelig noen som er så dumme?". Men det er det vel ikke? Folk vet vel hva som skjer hvis en "hopper av i svingen"? Anonymous poster hash: 47913...0d0 Det har vi gjort i 14 år. Funker som fy. To planlagte barn har vi også. Som kom på første forsøk. Så, nei, føler meg ikke så dum. Du derimot. Ganske dum. Anonymous poster hash: f1088...67f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #9 Skrevet 10. november 2016 Det kan den ikke være, siden det titt og ofte skjer at menn kommer før de kommer. Dvs de ejakulerer før de får orgasme. Anonymous poster hash: 4e2d1...d32 Metoden virker den, men dét forutsetter at paret klarer å gjøre det helt riktig hver gang og det er det få som klarer. Anonymous poster hash: 6f744...969
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #10 Skrevet 10. november 2016 Har hoppet av i svingen i 7 år. Ett planlagt barn. Et barn var et uhell mens jeg gikk på minipille. Vi bruker både sikre perioder og hoppe av i svingen samtidig. Anonymous poster hash: 6f182...7b1
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #11 Skrevet 10. november 2016 Det har vi gjort i 14 år. Funker som fy. To planlagte barn har vi også. Som kom på første forsøk. Så, nei, føler meg ikke så dum. Du derimot. Ganske dum. Anonymous poster hash: f1088...67f Nei du er dum... Anonymous poster hash: d1e6d...460
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #12 Skrevet 10. november 2016 Nei du er dum... Anonymous poster hash: d1e6d...460 Nei. Du er dum. Anonymous poster hash: f1088...67f
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #13 Skrevet 10. november 2016 Jeg er så dum. 40 år, fått mine planlagte barn og aldri tatt abort. Finnes ikke sædceller i satsen og enkelte menn har kontroll (hatt samme partner i over 15). Jeg er videre klar over risikoen, men er de på pilla klar over risikoen de har feks? Skulle jeg bli uplanlagt går det helt fint for meg. Tenk og værra så dum! Anonymous poster hash: 214ea...f53
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #14 Skrevet 10. november 2016 Jeg har i absolutt hele mitt liv praktisert "hoppe av i svingen"-metoden. Og jeg har *bank i bordet* aldri blitt gravid på det. Har tre barn, men de er alle planlagte. Jeg nærmer meg 40. Godt mulig jeg bare har hatt ekstremt med flaks, men det funker for noen. Selv om jeg vet det ikke funker for alle. Anonymous poster hash: 4a93d...fb8
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #15 Skrevet 10. november 2016 Metoden virker den, men dét forutsetter at paret klarer å gjøre det helt riktig hver gang og det er det få som klarer.Anonymous poster hash: 6f744...969 Det er få som klarer å bruke p-piller helt korrekt også (som f eks ta de til samme tid, bruke dobbel beskyttelse dersom man er løs i magen, bruker antibiotika osv.). Det samme gjelder kondom - én liten luftboble og den kan sprekke. Sex kan gi barn, men man kan prøve å unngå det, men ingen metode er helt 100% sikker. Jeg har ei venninne som har tre barn: ett p-pillebarn, ett p-sprøytebarn og ett spiralbarn. Ingenting er helt sikkert. Anonymous poster hash: 92905...782
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #16 Skrevet 10. november 2016 Vi praktiserer å hoppe av i svingen for tiden, men det er mest fordi mannen aller helst liker å trekke seg ut rett før orgasmen og sprute på kroppen min uansett. Og da har jeg like godt droppet p-pillene, noe som er greit for begge og vi kjenner til den lille risikoen for barn. Har fungert i litt over et år nå, og vi kommer til å fortsette. Men innen et par år er han nødt for å begynne å sprute I meg, for vi skal ha ett barn til om noen år (men altså ingen krise om det kommer litt før) Anonymous poster hash: 7f66c...413
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #17 Skrevet 10. november 2016 Vi har hoppet av i svingen i tretten år, og har to planlagte barn som kom på første forsøk. Så det har funket for oss. Anonymous poster hash: cd323...a0e
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #18 Skrevet 10. november 2016 http://www.nettdoktor.no/sex_samliv/fakta/prevensjon_hvilken.php Anonymous poster hash: 6f744...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå