Gå til innhold

Noen flere med prolaps med utfall ben?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk påvist et prolaps for 2,5 år siden som klemte på nerverøtter og førte til nedsatt kraft i benet. Trente meg nesten helt opp igjen. Så ny periode med ryggvondt å økende lammelser i benet. ny MR for 1 år siden som viste at nerven var i klem. Nå er jeg smertefri men fortsatt nedsatt utholdenhet i hele benet. Spesielt problemer i ulendt terreng med problemer med å løfte benet og nedsatt balanse.

Tenkte å bestille meg time til fysioterapeut eller kiropraktor hvis det ikke gir seg. Kanskje de kan hjelpe meg.

 

Noen som også har det slik? Hva hjalp evt? Savner å kunne gå på lange fjellturer...

 

Anonymous poster hash: a770d...3be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt samme, og hadde det tilbakevendende, helt frem til jeg ble operert. Etter operasjonen har jeg hatt full førlighet og kun sporadiske strålesmerter i låret. Ble operert for 10 år siden, ca, og har hatt små prolapser siden men ikke som den store vonde. De jeg har hatt i ettertid har gått tilbake selv etter noen dager/uker. Det er vondt å ha det sånn!



Anonymous poster hash: 40056...8c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...