Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #1 Skrevet 10. november 2016 Jeg fikk påvist et prolaps for 2,5 år siden som klemte på nerverøtter og førte til nedsatt kraft i benet. Trente meg nesten helt opp igjen. Så ny periode med ryggvondt å økende lammelser i benet. ny MR for 1 år siden som viste at nerven var i klem. Nå er jeg smertefri men fortsatt nedsatt utholdenhet i hele benet. Spesielt problemer i ulendt terreng med problemer med å løfte benet og nedsatt balanse. Tenkte å bestille meg time til fysioterapeut eller kiropraktor hvis det ikke gir seg. Kanskje de kan hjelpe meg. Noen som også har det slik? Hva hjalp evt? Savner å kunne gå på lange fjellturer... Anonymous poster hash: a770d...3be
Anonym bruker Skrevet 10. november 2016 #2 Skrevet 10. november 2016 Jeg har hatt samme, og hadde det tilbakevendende, helt frem til jeg ble operert. Etter operasjonen har jeg hatt full førlighet og kun sporadiske strålesmerter i låret. Ble operert for 10 år siden, ca, og har hatt små prolapser siden men ikke som den store vonde. De jeg har hatt i ettertid har gått tilbake selv etter noen dager/uker. Det er vondt å ha det sånn! Anonymous poster hash: 40056...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå