Gå til innhold

Paracet eller dentinox ved tannfrembrudd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på et år som de siste dagene har våknet hver time om natten og hylt. Hun er helt hysterisk og tar seg til munnen. Ser på avføringen at det nok kommer tenner. Ga en paracet i går kveld og vips så sov hun 9 timer i strekk før hun våknet og begynte å ta set til munnen igjen. Sovnet etter en stund igjen. Men jeg vil jo nødig gi paracet så ofte, samtidig som jeg har hørt at dentinox ikke anbefales. Men, hun har jo tydelig vondt og er preget av lite søvn dagen etterpå. Noen råd?

Anonymous poster hash: 80b2e...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Må du gi så mye Paracet da? Varer vel ikke så lenge tannfrembrudd. Mener å huske at det verste var over når tannen hadde vokst seg igjennom.

Anonymous poster hash: 84970...a67
Skrevet

Jeg anbefaler dentinox inntil 3 ganger daglig og gi Paracet på kveld/natt når barnet har det tydelig vondt! Ellers er det og komt en ny kjølende gelé fra mam i babyhyller på apoteket. Fruktnett med kald frukt, kalde smoothie poser eller et teppe/klut du kan fukte så barnet kan tygge på!

Anonymous poster hash: 912cb...c40

Skrevet

Min har fått tre paracet totalt ved tannfrembrudd. Den verste smerten har vart én natt.

Første tanna var vond og så gikk det greit til hjørnetennene kom.

Anonymous poster hash: 7bf22...836

Skrevet

Min har fått tre paracet totalt ved tannfrembrudd. Den verste smerten har vart én natt.

Første tanna var vond og så gikk det greit til hjørnetennene kom.

Anonymous poster hash: 7bf22...836

Er hjørnetenner ille å få? VErre enn jeksler? Har en som nekter å spise nå..

Anonymous poster hash: ed3f9...28c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...